Beantwoord

geen internet in budapest

• 4 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Ik ben nu op sziget in budapest hongarije maar ik kan niks met mijn telefoon niet bellen sms internet, ik krijg niet eens de sms van hey welkom in hongarije niks, alsof de telefoon niet herkent dat ik in een ander land ben. Heb al mijn instellingen doorgekeken heb geen blokkades zelf erop.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 augustus 2019, 11:05

Hi Andy,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een blokkade actief was voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start zou het nu wel moeten werken. Laat je even weten of het is gelukt? Ik wens je nog een fijne tijd in Budapest!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Andy,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er een blokkade actief was voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start zou het nu wel moeten werken. Laat je even weten of het is gelukt? Ik wens je nog een fijne tijd in Budapest!
Reputatie 7
Badge +18
Hopelijk kan een community moderator het probleem oplossen. Ik denk wel dat dit op z'n vroegst morgenochtend wordt...

https://www.facebook.com/tmobilenl/ is nog te proberen...
Ik probeerde elke provider maar er stond bij dat mijn simkaart het niet toestaat,
En ik zie geen openstaande facturen en ik ben al zeker 6 jaar klant.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Andy,

Ga je naar het festival op Sziget?

Als ik het goed begrijp heb je alle instellingen in Mijn T-Mobile al gecontroleerd.

Twee vragen:
Heb je alle facturen voldaan?
Ben je wellicht een nieuwe klant?

Je kunt gebruik maken van de netwerken van Telenor (alleen 3G), Telekom (ook 4G) maar NIET van Vodafone. Kijk of je één van de twee netwerken handmatig kunt selecteren.
Zet zonodig je locatie even aan via GPS, wie weet krijgt je telefoon dan in de gaten dat je in Hongarije bent.

Groet, Folkert

Reageer