Beantwoord

Geen internet in buitenland, EU Internet optie uit

• 21 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 1
LS vraagje, ik heb in het buitenland op mijn iPhone 6s geen internet nou lees ik net dat je Europa uit moet zetten in instellingen klopt dat ?

Groetjes Frits
icon

Beste antwoord door Eva Pietersma 21 augustus 2016, 21:12

ja dat klopt heb hezelfde probleem

groetjes eva
Bekijk origineel

9 reacties

ja dat klopt heb hezelfde probleem

groetjes eva
Reputatie 1
Dank je wel voor de bevestiging Eva .
Deze week zit ik in het buitenland ga ik proberen zit hier al een 6 maanden mee ,hopelijk opgelost .
Vind het toch raar dat de europa knop uit moet staan maar goed !
Nogmaals thanks.
Reputatie 1
Misschien iets voor T-mobile om dit te vermelden op hun site !!!!
Badge +9
Hoi,

Dit klopt, die optie is gemaakt voor Amerikanen die naar Europa gaan, voor ons moet deze optie inderdaad uit staan 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frits,

Allereerst welkom op het forum!

Wat jammer om te horen dat je hier al zo lang mee zit! Gelukkig is het nu opgelost, klopt het dat je nu gebruik kunt maken van internet in het buitenland? Ik zie namelijk dat je nog geen MB's hebt verbruikt in het buitenland. Vergeet ook niet dataroaming aan te zetten bij je instellingen.

Wat betreft het vermelden op de website: we proberen dit zoveel mogelijk te doen. We hebben bijvoorbeeld een speciale blog hierover geschreven en die staat onder meer op de Travel & Surf pagina. Daarnaast hebben we een aparte pagina over gebruik van internet in het buitenland. Heb je nog tips waar we dit nog meer kunnen vermelden? Dan ga ik jouw feedback doorgeven aan de afdeling die hierover gaat.

Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten! Voor nu een fijne tijd toegewenst in het buitenland!
Reputatie 1
K geen probleem ik had een extra abonnement voor buitenland gekocht !
Reputatie 7
Badge +20
Ook een handig alternatief, Fritsver! 🙂 Haalde je er ook goede snelheden mee?
Reputatie 1
Nee niet altijd net werk tmobile is zeker oké in nederland
Reputatie 7
Badge +20
We zijn zeker verwend met het netwerk in Nederland! 😉

Reageer