Toestel Lumia 550. Zijn er nog andere instellingen noodzakelijk of is er toch een wachttijd?
Beste antwoord door Thalina
Wat heerlijk dat je in Barcelona was! 🙂 Hopelijk mooi weer gehad? Begrijp ik het goed dat je inmiddels weer in Nederland bent?
Ik zie dat Serviceweb je al op weg heeft geholpen (dankje!). In het systeem zie ik dat je op 30-10-2014 via My T-Mobile zelf een blokkade voor dataroaming hebt ingesteld. Maar ik begrijp dat dat niet de bedoeling was, dus ik heb deze blokkade gelijk voor je verwijderd. Vanaf nu zou internet in het buitenland gewoon weer moeten werken. Wel vraag ik mij nog even af hoe vaak je in het buitenland bent. Je hebt nu de Altijd EU Internet voordeelbundel geactiveerd. Hiermee krijg je elke maand 1GB die je in de EU kunt gebruiken. Deze voordeelbundel is gekoppeld aan jouw abonnement en kan tussentijds niet uitgezet worden. Was het inderdaad jouw bedoeling om een vaste internetbundel voor het buitenland te nemen of wilde je tijdelijk internet (een Travel & Surf pas)? Als het niet de bedoeling was, dan wil ik bij uitzondering de Altijd EU Internet bundel voor je verwijderen. Ik hoor het graag van je!