Beantwoord

Geen internet in Duitsland

• 2 mei 2019
  • 1 reactie
  • 649 Bekeken

Zojuist in Duitsland geweest en geen internet. Ik heb een abonnement, databundel nog niet op.
Geen betalingsachterstand.
Geen blokkades op het buiteland
ik kon geen mobiele netwerken zoeken, hij vond domweg niks.. terwijl mijn dochter en man wel gewoon internet hadden (ook tmobile abonnement)
ik heb een samsung galaxy s8
Ik heb het hele topic al doorgezocht en kom overal tegen dat je internet in buiteland moet toestaan en dat je geen betalingsachterstand moet hebben. Dat heb ik allemaal uitgezocht heb staat dus goed.
HELP, volgende keer in buitenland wil ik wel graag bereik...
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 mei 2019, 12:10

Hoi MGBtje,

Snap ik heel goed! We gaan je daar natuurlijk bij helpen!

Ik heb allereerst gecheckt of wij vanuit ons systeem nog blokkades actief hebben staan op jouw toestel. Dat is niet het geval, dus de oorzaak moet ergens anders liggen.

Ik begrijp dat je op het moment weer terugbent in Nederland? Wat je kunt doen als je de volgende keer weer in het buitenland bent, is het volgende:

• Kruistest; ligt het aan het toestel of de simkaart? > Je test jouw simkaartje in een ander toestel, werkt het dan wel?
• Switchen tussen 2G / 3G / 4G (als dat kan)

Ben je erachter dat probleem in de simkaart zit, omdat het ook niet werkt in een ander toestel, dan kunnen wij een onderzoek starten. Geef dus zeker direct aan het begin van je reis aan bij ons dat het niet werkt! Wij pakken dit soort zaken met spoed op, dus binnen 24 uur wordt zo'n melding opgepakt.

Heb je terug in Nederland verder geen problemen met jouw simkaartje?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi MGBtje,

Snap ik heel goed! We gaan je daar natuurlijk bij helpen!

Ik heb allereerst gecheckt of wij vanuit ons systeem nog blokkades actief hebben staan op jouw toestel. Dat is niet het geval, dus de oorzaak moet ergens anders liggen.

Ik begrijp dat je op het moment weer terugbent in Nederland? Wat je kunt doen als je de volgende keer weer in het buitenland bent, is het volgende:

• Kruistest; ligt het aan het toestel of de simkaart? > Je test jouw simkaartje in een ander toestel, werkt het dan wel?
• Switchen tussen 2G / 3G / 4G (als dat kan)

Ben je erachter dat probleem in de simkaart zit, omdat het ook niet werkt in een ander toestel, dan kunnen wij een onderzoek starten. Geef dus zeker direct aan het begin van je reis aan bij ons dat het niet werkt! Wij pakken dit soort zaken met spoed op, dus binnen 24 uur wordt zo'n melding opgepakt.

Heb je terug in Nederland verder geen problemen met jouw simkaartje?

Reageer