Beantwoord

geen internet in engeland

  • 22 juni 2019
  • 1 reactie
  • 637 Bekeken

Ik ben in engeland alles staat aan maar nog zegt mijn telefoon geen service ?
icon

Beste antwoord door Folkert 22 juni 2019, 08:07

Beste Lars,

Log eerst in op Mijn T-Mobile, ga naar Gegevens & Instellingen, Blokkades en controleer of internet in het buitenland op Toestaan staat.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn, anders loop je kans op een tijdelijke blokkade.
Hoe lang ben je al klant bij T-Mobile mobiel? Bij erg nieuwe abonnementen zit er soms nog een blokkade op buitenland, een community moderator kan die voor je weghalen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Lars,

Log eerst in op Mijn T-Mobile, ga naar Gegevens & Instellingen, Blokkades en controleer of internet in het buitenland op Toestaan staat.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn, anders loop je kans op een tijdelijke blokkade.
Hoe lang ben je al klant bij T-Mobile mobiel? Bij erg nieuwe abonnementen zit er soms nog een blokkade op buitenland, een community moderator kan die voor je weghalen.

Groet, Folkert

Reageer