Beantwoord

Geen internet in Frankrijk

• 15 juli 2020
  • 14 reacties
  • 470 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben nu in Frankrijk en als ik een netwerk zoek staat er achter elk netwerk(verboden) hierdoor krijg ik geen verbinding met een netwerk. In de app heb ik geen blokkade op buitenland aanstaan en roaming staat ook aan. ik heb een oneplus 7t.

Graag reactie groetjes Martijn Smits

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 juli 2020, 21:02

Ik heb een nieuw abonnement en de eerste factuur is al betaalt dus daar ligt het niet aan denk ik

Lijkt mij daar in te zitten. Meestal moet je 3 maanden betaald hebben. 

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 1

Het werkt nu hartelijk bedankt voor het helpen allemaal!

Reputatie 7
Badge +20

Het komt nu goed @Martijn Smits Veel plezier in het mooie Frankrijk.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Martijn Smits 

Ik zie dat je niet bent ingelogd met je My T-Mobile account dus heb ik nog geen toegang tot je gegevens. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Reputatie 1

Hi @Martijn Smits 

Ik zie dat je niet bent ingelogd met je My T-Mobile account dus heb ik nog geen toegang tot je gegevens. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.

Heb ik gedaan👍🏼

Reputatie 7
Badge +18

Even wachten tot er morgen een community moderator reageert, die kunnen controleren op eventuele blokkades bij nieuwe abonnementen. 

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Martijn Smits 

Heb je wellicht net een nieuw abonnement? Vervelende vraag maar: zijn alle rekeningen voldaan?

Probeer in elk geval je telefoon een keer te herstarten…

Groet, Folkert

Reputatie 1

Ik heb een nieuw abonnement en de eerste factuur is al betaalt dus daar ligt het niet aan denk ik

Reputatie 1

Dit staat er als ik een netwerk probeer te zoeken

Reputatie 7
Badge +20

Reputatie 1

Zou toch niet onlogisch zijn dat je pas na 3 maanden in het buitenland van je bundel gebruik kan maken 

Reputatie 1

Zou toch onlogisch zijn dat je pas na 3 maanden in het buitenland van je bundel gebruik kan maken 

Reputatie 7
Badge +17

@Martijn Smits

Ik had op de 1ste factuur van mijn abonnement gewoon internet in belgie, staat er ook op 🤔

Wellicht heb je nog een blokkade vanuit T-mobile want die krijg je wel voor internet in het buitenland voor de eerste paar dagen, normaal gaat deze er automatisch af. Bij jou misschien niet gebeurd?

Reputatie 1

@Martijn Smits

Ik had op de 1ste factuur van mijn abonnement gewoon internet in belgie, staat er ook op 🤔

Wellicht heb je nog een blokkade vanuit T-mobile want die krijg je wel voor internet in het buitenland voor de eerste paar dagen, normaal gaat deze er automatisch af. Bij jou misschien niet gebeurd?

Dan moet het daar aan liggen denk ik 

Reputatie 7
Badge +20

@Martijn Smits  Ik ga voor je vragen of ze je kunnen helpen. (Ik garandeer niets) maar snap dat dit lastig is.

Groetjes!

Reageer