Beantwoord

Geen internet in het buitenland

• 19 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Ik heb geen internet in het buitenland met telefoon. Graag de blokkade vanuit t mobile verwijderen. Het hoort vanzelf te gaan maar dit is bij mij eerder gebeurd. Toen belde ik en moest een 'knopje omgezet worden'. Nu is helaas t mobile dicht. Een goede reden om te overwegen naar een andere provider te gaan
icon

Beste antwoord door David 21 augustus 2017, 10:09

Hoi Hooper,

Zo te zien heb je hier vanochtend mijn collega over gesproken. Er staan geen blokkades op het abonnement, dus het zou in principe moeten werken. Ik begrijp dat je ook al handmatig een ander netwerk hebt gekozen en een kruistest zou proberen. Heb je hier al de tijd voor gehad? Ik wil je daarnaast ook deze instructies meegeven, hier staat precies hoe je dit allemaal in kunt stellen. Kun je dat eens doornemen?

We horen graag van je of het nu wel werkt en anders wat je geprobeerd hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hooper,

Zo te zien heb je hier vanochtend mijn collega over gesproken. Er staan geen blokkades op het abonnement, dus het zou in principe moeten werken. Ik begrijp dat je ook al handmatig een ander netwerk hebt gekozen en een kruistest zou proberen. Heb je hier al de tijd voor gehad? Ik wil je daarnaast ook deze instructies meegeven, hier staat precies hoe je dit allemaal in kunt stellen. Kun je dat eens doornemen?

We horen graag van je of het nu wel werkt en anders wat je geprobeerd hebt!

Reageer