Beantwoord

geen internet in het buitenland

• 12 juli 2018
  • 2 reacties
  • 290 Bekeken

Hallo, Ik heb geen internet zodra ik de grens over ga. SMS en telefoon doen het wel. Bij mijn instellingen buitenland is buitenland niet geblokkeerd.
Wat kan ik nog meer doen??
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2018, 16:02

Hoi J.Kuip,

Ik zie in ons systeem terug dat je vlak na jouw bericht ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Er staat geen blokkade of iets dergelijks op jouw aansluiting en je hebt ook instellingen meegekregen om roaming aan te zetten. Is het met deze instructies al gelukt om een werkende internetverbinding op poten te krijgen? Zo niet, dan kun je ook deze website nog even doornemen om een werkende verbinding te krijgen.

Laat je weten of het gelukt is, J.? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi J.Kuip,

Ik zie in ons systeem terug dat je vlak na jouw bericht ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Er staat geen blokkade of iets dergelijks op jouw aansluiting en je hebt ook instellingen meegekregen om roaming aan te zetten. Is het met deze instructies al gelukt om een werkende internetverbinding op poten te krijgen? Zo niet, dan kun je ook deze website nog even doornemen om een werkende verbinding te krijgen.

Laat je weten of het gelukt is, J.? 🙂
David,

Dank voor je bericht. Als ik naar het buitenland ga kan ik het pas opnieuw proberen. Ik laat het tzt weten! totzover dank

Reageer