Beantwoord

Geen internet in het buitenland

• 31 december 2019
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Hi iedereen,

Ik heb al een aantal jaren een abbonement bij Tmobile, maar mijn internet heeft in het buitenland (grotendeels EU) nooit gefunctioneerd.

Ik heb eerder vandaag, maar voorzover ik herinner eerder ook al, een poging gewaagd de blokkades van mijn nummer af te halen voorzoverre ik kan zien op my Tmobile. 

Ik ben momenteel onder weg naar Duitsland en hoop deze keer niet zonder internet te zitten zodat ik iedereen zoals gebruikelijk nieuwjaarswensen kan sturen op het typische tijdstip!

Kan iemand me hier wellicht bijspringen over welke andere stappen ik wellicht nog kan ondernemen om te proberen toch mijn internetverbinding tot stand te krijgen?

FYI; er is geen sprake van betalingsachterstand en de blokkades op my Tmobile staan allen op 'toegestaan'!

Fijne jaarwisseling alvast! ☺️

icon

Beste antwoord door CrisTien 31 december 2019, 16:34

Hallo @Caicai Welkom.

In Duitsland heb ik ook altijd problemen, maar kies ik in mijn telefoon dan een andere provider Lukt het weer wel.

Kijk Hier welke providers er beschikbaar zijn in Duitsland. Ik lees graag of het gelukt is!

Veel succes en een fijne jaarwisseling👍🏻

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Caicai Welkom.

In Duitsland heb ik ook altijd problemen, maar kies ik in mijn telefoon dan een andere provider Lukt het weer wel.

Kijk Hier welke providers er beschikbaar zijn in Duitsland. Ik lees graag of het gelukt is!

Veel succes en een fijne jaarwisseling👍🏻

Reageer