Beantwoord

Geen internet in Ibiza?

• 9 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken

Vanmorgen op Ibiza aangekomen. En meteen een berichtje gekregen van T-mobile dat ik gewoon m'n eigen bundel kan gebruiken. Lekker toch. Maar nu blijkt dat mijn telefoon op geen enkele manier verbindinh wil maken.
Ik heb een samsung S7.
Het vreemde is dat mijn vrouw met haar S7 van T-mobile wel gewoon internet heeft. Bij een snelle controlle lijkt het erop dat onzr instellingen exact hetzelfde staan.
icon

Beste antwoord door Muberra 9 augustus 2017, 16:18

Hoi TonnyM,

Ik heb het meteen voor je opgelost! :D

Er stond een blokkade in het systeem op data roaming, waardoor je niet kon internetten in het buitenland. Die heb ik direct voor je verwijderd. Kan je even jouw telefoon opnieuw opstarten? Dan moet het internet weer werken en kan je volop genieten van het mooie eiland.

Laat je mij even weten of je weer online kan? Ik wens je super veel plezier op Ibiza!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi TonnyM,

Graag gedaan, wij staan altijd voor jullie klaar! :D

Geniet van jullie vakantie op het prachtige eiland en maak iedereen thuis lekker jaloers met mooie foto's!
Het probleem lijkt helemaal opgelost.
Super bedankt voor de snelle oplossing (ook namens mijn vrouw, haar bundel zou anders snel op zikn geweest vanwege hotspot lol)
Nogmaals bedankt, Ibiza word nu nog beter dan het al is.
Duimpje omhoog voor T-mobile.
Reputatie 4
Hoi TonnyM,

Ik heb het meteen voor je opgelost! :D

Er stond een blokkade in het systeem op data roaming, waardoor je niet kon internetten in het buitenland. Die heb ik direct voor je verwijderd. Kan je even jouw telefoon opnieuw opstarten? Dan moet het internet weer werken en kan je volop genieten van het mooie eiland.

Laat je mij even weten of je weer online kan? Ik wens je super veel plezier op Ibiza!

Reageer