Beantwoord

Geen internet in Portugal met Samsung S4

  • 20 april 2017
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik zit nu in Portugal maar kan niet internetten via mijn bundel. Wie kan me helpen? ? Ik ben 60+ 😢
icon

Beste antwoord door Thalina 21 april 2017, 10:19

Hoi Moncon,



Wat heerlijk dat je in Portugal bent op dit moment! Hopelijk een beetje lekker weer? 🆒



Natuurlijk wel zo fijn als je daar ook bereikbaar bent! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie allereerst dat je een blokkade hebt op roaming en op internationale gesprekken. Deze blokkade heb je gisteren via My T-Mobile geactiveerd. Ik denk dat dit niet helemaal de bedoeling is, dus ik heb ze voor je verwijderd. Verder zie ik dat je inderdaad op dit moment geen internet hebt in Portugal. Met jouw abonnement kun je geen data vanuit jouw bundel gebruiken in het buitenland. Als je in het buitenland wilt kunnen internetten, kun je een Travel & Surf pas aanschaffen. Je kunt zo'n pas aanschaffen door naar deze pagina te gaan en daar te klikken op de pas die je wilt aanschaffen. Vervolgens kun je dan gebruikmaken van internet in het buitenland, totdat de MB's van de Travel & Surf pas op zijn.



Weet je toevallig of je dataroaming hebt aanstaan bij de instellingen van jouw toestel? Anders kunnen we dat nog even controleren. Ga daarvoor naar Instellingen > druk op het tabblad 'Verbindingen' > Kies voor 'Meer netwerken' > Kies 'Mobiele netwerken' > Zorg ervoor dat het vinkje achter 'Roaming' aanstaat.



Laat je weten of het is gelukt? Als je nog vragen hebt of er niet uitkomt, laat het gerust weten. Ik help je graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Moncon,

Wat heerlijk dat je in Portugal bent op dit moment! Hopelijk een beetje lekker weer? 🆒

Natuurlijk wel zo fijn als je daar ook bereikbaar bent! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie allereerst dat je een blokkade hebt op roaming en op internationale gesprekken. Deze blokkade heb je gisteren via My T-Mobile geactiveerd. Ik denk dat dit niet helemaal de bedoeling is, dus ik heb ze voor je verwijderd. Verder zie ik dat je inderdaad op dit moment geen internet hebt in Portugal. Met jouw abonnement kun je geen data vanuit jouw bundel gebruiken in het buitenland. Als je in het buitenland wilt kunnen internetten, kun je een Travel & Surf pas aanschaffen. Je kunt zo'n pas aanschaffen door naar deze pagina te gaan en daar te klikken op de pas die je wilt aanschaffen. Vervolgens kun je dan gebruikmaken van internet in het buitenland, totdat de MB's van de Travel & Surf pas op zijn.

Weet je toevallig of je dataroaming hebt aanstaan bij de instellingen van jouw toestel? Anders kunnen we dat nog even controleren. Ga daarvoor naar Instellingen > druk op het tabblad 'Verbindingen' > Kies voor 'Meer netwerken' > Kies 'Mobiele netwerken' > Zorg ervoor dat het vinkje achter 'Roaming' aanstaat.

Laat je weten of het is gelukt? Als je nog vragen hebt of er niet uitkomt, laat het gerust weten. Ik help je graag!

Reageer