Beantwoord

Geen internet in Spanje

• 9 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo, ik heb geen internet op Ibiza, ik kan vanaf hier ook geen travel en surf pas kopen of mijn mb's aanvullen. Ook via de 1401 kan ik niks kopen, dan krijg ik bericht dat mijn S1 bericht niet aankomt.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?
icon

Beste antwoord door David 10 augustus 2017, 09:54

Hoi Victor,

Er staat geen blokkade op jouw abonnement en ik zie ook dat je bent aangemeld op het Spaanse netwerk, dus dat gaat allemaal goed. Het lijkt verkeerd te gaan bij het aanvullen van de bundel. Heb je dat via deze manier geprobeerd? Ik zie ook dat het om een vrij oud abonnement gaat, dus kun je anders eens 'Reset databundel' gebruiken?

Heb je de My T-Mobile app op jouw telefoon? Wat staat daar bij de verbruikstatus? Daar zou je namelijk nu een optie moeten krijgen om jouw bundel aan te vullen. Installeer de app anders eens opnieuw, want dan zou het ook daar nog aan kunnen liggen!

Mocht het allemaal niet werken, laat dan even weten hoeveel MB's je zou willen, dan kunnen we kijken of wij het voor jou kunnen aanschaffen. We horen het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Travel en surf bestaat niet meer voor de EU.

Staat roaming aan?

Heb je gecheckt in mytmobile of je toevallig een blokkade hebt voor internet gebruik in het buitenland?
Roaming staat aan, ik kan ook nergens een blokkade vinden. Op de een of andere manier kan ik ook geen mb's aanvullen. Ik heb ondertussen WiFi in het hotel kunnen regelen, maar ik vindt het wel onhandig dat ik buiten het hotel niet te bereiken ben
Maar kun je wel bellen en gebeld worden?

Telefoon uit en aanzetten.

Simkaart in andere telefoon testen.

Heb je onlangs een abonnement afgesloten?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Victor,

Er staat geen blokkade op jouw abonnement en ik zie ook dat je bent aangemeld op het Spaanse netwerk, dus dat gaat allemaal goed. Het lijkt verkeerd te gaan bij het aanvullen van de bundel. Heb je dat via deze manier geprobeerd? Ik zie ook dat het om een vrij oud abonnement gaat, dus kun je anders eens 'Reset databundel' gebruiken?

Heb je de My T-Mobile app op jouw telefoon? Wat staat daar bij de verbruikstatus? Daar zou je namelijk nu een optie moeten krijgen om jouw bundel aan te vullen. Installeer de app anders eens opnieuw, want dan zou het ook daar nog aan kunnen liggen!

Mocht het allemaal niet werken, laat dan even weten hoeveel MB's je zou willen, dan kunnen we kijken of wij het voor jou kunnen aanschaffen. We horen het graag!
Ik heb op de WiFi van mijn hotel nog niet mijn mb's kunnen aanvullen. Wellicht dat ik de app opnieuw moet installeren. Maar op het internet hier duurt dat te lang. Als jij voor mij 500 mb op mijn telefoon zou kunnen storten heel graag. Dan ben ik buiten het hotel ook bereikbaar!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Victor,

Dat zou inderdaad goed kunnen! Ik heb de bundel voor je gereset en nu heb je weer 500 MB om te gebruiken. 🙂 In eerste instantie had ik een foutje gemaakt en de verkeerde bundel aangezet, maar geen zorgen, die hoef jij natuurlijk niet te betalen! Op jouw factuur wordt dit vergoed. Als je nog in Zwitserland komt kun je daar nu 500 MB gebruiken. ;)

Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer