Beantwoord

Geen internet meer in Turkije

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste forumleden,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag op vakantie in Turkije. Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met het internet. Nadat ik gister mijn telefoon aan en uit heb gezet kan ik geen connectie meer maken met het internet. Ik kan ook geen travel en surf pas meer kopen dus zou niet weten waar het precies aan ligt. Ik heb ook niets aan mijn instellingen veranderd. Kan iemand mij verder helpen?

Groetjes,
Raïz
icon

Beste antwoord door RFA7 28 augustus 2015, 18:37

Hoi Ruya75,

Het probleem is inmiddels verholpen door een ander netwerk te kiezen. Ik kom helaas maandag alweer terug. Achteraf gezien heb ik nu wel spijt geen simkaart hier gekocht te hebben, dat was inderdaad goedkopen. Dit is wel een les voor de volgende keer als ik op vakantie ga. Alsnog bedankt voor de reactie en de tip!
Bekijk origineel

2 reacties

Hey Raiz,

Leuk dat je op vakantie bent in Turkije! Ten eerste mijn vraag, heb je mobiele data wel aan staan en dataroaming? Er staat aangegeven '' schakel dataroaming uit om in het buiteland kosten te voorkomen''. Maar anders deed hij het bij mij ook niet een week geleden. Hoelang blijf je er? Bij lang verblijf raad ik je echt aan om een Turkse simkaart te kopen. Bij Vodafone Turkiye hebben ze nu een actie Vodafone simkaart + 2GB internet of 400 min 250 mb en 250 smsjes ( In turkije uiteraad) voor maar 40 turkse geld dat is op dit moment in euros zn 12, 25 om precies te zijn en geloof me dat is echt veeeeeeel goedkoper dan met je simkaart van Nl te internetten. Ik hoop dat ik je voldoende heb geholpen en een hele fijne vakantie!! 😳
Hoi Ruya75,

Het probleem is inmiddels verholpen door een ander netwerk te kiezen. Ik kom helaas maandag alweer terug. Achteraf gezien heb ik nu wel spijt geen simkaart hier gekocht te hebben, dat was inderdaad goedkopen. Dit is wel een les voor de volgende keer als ik op vakantie ga. Alsnog bedankt voor de reactie en de tip!

Reageer