Beantwoord

Geen internet meer op Malta

• 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 691 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben al 2 weken op Malta, en ik heb tot nu toe geen enkel probleem gehad met mijn T-mobile abonnement. Echter, sinds vanochtend doet het internet (3G/4G) het niet meer op mijn telefoon, en ook niet op die van mijn huisgenootje die ook bij T-mobile een abonnement heeft.. Ik kan zelf niet een ander netwerk selecteren en ook de wifi van het huis waarin we wonen is mijn telefoon ineens 'vergeten'... Ligt dit aan het Maltese netwerk of is er een probleem bij T-mobile / met mijn telefoon?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Mvg, Danique
icon

Beste antwoord door Folkert 12 september 2019, 16:24

Hoi Danique,

Als beide T-Mobile abonnementen ineens geen verbinding meer hebben lijkt het op een storing van het Maltese netwerk. Jullie zouden echter wel van alle drie de netwerken gebruik moeten kunnen maken waarbij Go Mobile 3 en 4G aanbiedt voor TM klanten en Melita en Vodafone enkel 3G.

De vergeten Wifi is een apart probleem dat los staat van T-Mobile.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Danique,

Als beide T-Mobile abonnementen ineens geen verbinding meer hebben lijkt het op een storing van het Maltese netwerk. Jullie zouden echter wel van alle drie de netwerken gebruik moeten kunnen maken waarbij Go Mobile 3 en 4G aanbiedt voor TM klanten en Melita en Vodafone enkel 3G.

De vergeten Wifi is een apart probleem dat los staat van T-Mobile.

Groet, Folkert

Reageer