Beantwoord

Geen internet op iPhone 5

• 31 januari 2017
  • 3 reacties
  • 276 Bekeken

Ik heb een iPhone 5 en een abonnement (zakelijk ) maar kan onderweg geen internet ontvangen wat kan ik hier aan doen ?
icon

Beste antwoord door David 1 februari 2017, 11:48

Hi Jaap,

Onze Klantexpert Pilovali heeft al goede, mogelijke oorzaken van het probleem aangegeven. Ook klopt het wat hij aangeeft over de reactietijd op dit forum. Houd daar dus ook rekening mee, dat wij niet binnen het kwartier kunnen reageren.

Bedoel je met "onderweg" over de grens of binnen Nederland? Je hebt namelijk op 30 december een blokkade geplaatst op data roaming en kan dus over de grens inderdaad niet internetten. Ik heb deze blokkade op dit moment voor je opgeheven, omdat ik denk dat dit jouw probleem veroorzaakt.

Kun je laten weten of het zo opgelost is en anders wat je al geprobeerd hebt? Je kunt de suggesties van Pilovali meenemen in het controleren van jouw toestel. Laat je weten of dit gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Graag een oplossing
Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- Geen bereik
- Mobiel internet bundel afgelopen
- Mobiel internet (per ongeluk) uitgeschakeld op het toestel
- Verkeerde APN instellingen op het toestel
- Mobiel internet geblokkeerd

Welke telefoon heb je? En je kunt via My T-Mobile > Instellingen je blokkades beheren.

En dit is een forum, geen chat. Het is een "klant helpt klant"-forum, dus verwacht niet binnen 1 minuut een antwoord. Een T-Mobile medewerker reageert vaak binnen 24-48 uur.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jaap,

Onze Klantexpert Pilovali heeft al goede, mogelijke oorzaken van het probleem aangegeven. Ook klopt het wat hij aangeeft over de reactietijd op dit forum. Houd daar dus ook rekening mee, dat wij niet binnen het kwartier kunnen reageren.

Bedoel je met "onderweg" over de grens of binnen Nederland? Je hebt namelijk op 30 december een blokkade geplaatst op data roaming en kan dus over de grens inderdaad niet internetten. Ik heb deze blokkade op dit moment voor je opgeheven, omdat ik denk dat dit jouw probleem veroorzaakt.

Kun je laten weten of het zo opgelost is en anders wat je al geprobeerd hebt? Je kunt de suggesties van Pilovali meenemen in het controleren van jouw toestel. Laat je weten of dit gelukt is?

Reageer