Beantwoord

Geen internet via prepaid in België/Duitsland

• 15 mei 2019
  • 5 reacties
  • 556 Bekeken

• is een Top Poster
  • 7 reacties
Onlangs in zowel Duitsland als België geweest, als ik de topics hier lees staan de APN instellingen goed in mijn telefoon. Er was ook volle netwerkontvangst en een 4G verbinding. Data wil er echter niet overheen...
Kreeg gisteren een mooie SMS welkom in België, zou 10 cent per MB moeten kosten. Perfect om even de verkeersinfo op te zoeken... maar dat werkte dus niet.
Op de website staat onder blokkades alles op toestaan en beltegoed is er ook voldoende. Maar als ik onder verbruiksstatus kijk staat er dat ik geen MB's kan kopen? (Je kunt nu geen Travel & Surf pas of MB's kopen.)
Binnen Nederland werkt het wel allemaal trouwens.

Dus.... wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 mei 2019, 13:08

Hi Eddy,

Ik help je graag aan een oplossing! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel geen actieve data bundel hebt en je hebt ook niet gekozen voor Betalen per MB. Daardoor kun je dus niet internetten. Als ik naar jouw My T-Mobile omgeving ga dan zie ik wel dat je de optie krijgt om een databundel toe te voegen. Welke foutmelding krijg jij te zien? Gebruik je de app of desktopversie? Als het zelf niet lukt dan kan ik ook proberen een bundel voor je te activeren. Als je dan ervoor zorgt dat je genoeg tegoed hebt en aangeeft welke bundel je wil dan kan dat voor je regelen.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddy,

Ik help je graag aan een oplossing! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel geen actieve data bundel hebt en je hebt ook niet gekozen voor Betalen per MB. Daardoor kun je dus niet internetten. Als ik naar jouw My T-Mobile omgeving ga dan zie ik wel dat je de optie krijgt om een databundel toe te voegen. Welke foutmelding krijg jij te zien? Gebruik je de app of desktopversie? Als het zelf niet lukt dan kan ik ook proberen een bundel voor je te activeren. Als je dan ervoor zorgt dat je genoeg tegoed hebt en aangeeft welke bundel je wil dan kan dat voor je regelen.

Ik hoor graag van je!
Hoi,

desktopversie, doe het via de computer.
Ik wil geen databundel toevoegen, ik wil betalen per MB.

Nog iets anders, ik heb mijn e-mailadres een tijdje terug gewijzigd op de website, maar blijf de e-mails op het oude adres ontvangen. Dat adres bestaat aan het eind van de maand niet meer...

Groeten Eddy.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddy,

Zou je eens naar deze pagina kunnen gaan https://t-mobile.nl/prepaid-data-pass en daar opnieuw kiezen voor betalen per MB? Als het goed is wordt het dan ingeschakeld. Wat betreft je e-mailadres. Ik zie in het systeem wel dat er een wijziging is gedaan. Kun je mij in een privébericht het juiste e-mailadres sturen? Dan controleer ik of het overeenkomt en anders wijzig ik het voor je.

Ik hoor graag van je!
Net berichtje gestuurd 👍🏼
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eddy,

Ik heb gereageerd op je privébericht!

Reageer