Beantwoord

Geen internetpas kunnen kopen in het buitenland

• 2 mei 2016
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo ik ben Kim, Ik kan geen actieve pas kopen voor internet in het buitenland. Ik ben op dit moment in London en ik krijg steeds een foutmelding, ondanks dat ik het verschillende manieren heb geprobeerd. Graag zou ik hier een oplossing willen hebben.

Met vriendelijke groet,
Kim
icon

Beste antwoord door Amy 2 mei 2016, 14:07

Hi Kim,

Fijn om te zien dat Trajh91 al op je heeft gereageerd. 🙂

Je hebt momenteel inderdaad geen actieve verbindingen in het buitenland. Ik heb net gekeken of er toevallig een blokkade actief was en dat is niet het geval.

Heb je dataroaming wel aan staan? Als je gebruik maakt van een iPhone dan moet de knop 'EU-internet uit staan. Mocht dit het probleem niet oplossen dan kun je het beste even een kijkje nemen in dit FAQ-topic over gebruik in het buitenland.

Wil je aan ons laten weten of het gelukt is? :8
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Welkom op het forum, Kim!

Geen internetpas kunnen kopen in het buitenland vervelend, maar het kan wel meerdere oorzaken hebben. Helaas kan ik als medeklant niet precies zien wat er aan de hand is, maar ik kan je misschien wel op weg helpen.

Wanneer je bijvoorbeeld een onbetaalde factuur hebt, wordt de mogelijkheid om internet te gebruiken in het buitenland geblokkeerd. Deze mogelijk wordt weer geactiveerd zodra je de factuur betaald hebt. Daarnaast kan het zijn dat er misschien iets niet goed ingesteld staat op je telefoon, waardoor je geen SMS-berichten naar het telefoonnummer van T-Mobile kan versturen om de pas te activeren.

Wil je anders even met ons delen wat de foutmelding is die je krijgt? Dan kunnen we je misschien een stukje beter op weg helpen.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Kim,

Fijn om te zien dat Trajh91 al op je heeft gereageerd. 🙂

Je hebt momenteel inderdaad geen actieve verbindingen in het buitenland. Ik heb net gekeken of er toevallig een blokkade actief was en dat is niet het geval.

Heb je dataroaming wel aan staan? Als je gebruik maakt van een iPhone dan moet de knop 'EU-internet uit staan. Mocht dit het probleem niet oplossen dan kun je het beste even een kijkje nemen in dit FAQ-topic over gebruik in het buitenland.

Wil je aan ons laten weten of het gelukt is? :8
Als het goed Is zijn alle facturen betaald! Ik krijg bijvoorbeeld via de SMS dit bericht terug: 'Beste Klant, helaas is er een fout opgetreden. Ga naar http://t-mobile.nl/buitenland voor meer informatie. Groet, T-Mobile' en via alle andere wegen een soort gelijke foutmelding..

Mijn dataroaming en mobiele data verkeer heb ik meerdere keren aan en uit gezet, maar dat leek helaas ook niet te werken. Ik zal zo even een kijken nemen op het forum!
Reputatie 2
Heb je een SMS Gekregen welkom in Engeland :?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kim,

Je facturen zijn inderdaad betaald, dus dat kan de oorzaak niet zijn. Had je al tijd om het topic door te nemen?

Als je gebruikmaakt van een iPhone, zorg er dan wel voor dat je roaming aanstaat en je EU Internet uit, anders werkt het sowieso niet. Zou je kunnen laten weten of het met behulp van de FAQ gelukt is? Je kunt ook alvast proberen handmatig een netwerk te selecteren.

Laat het weten of het gelukt is!

Reageer