Beantwoord

Geen internetverbinding buitenland

• 15 februari 2019
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

In Brussel: geen service, dwz geen internetverbinding. Ik heb abonnement voor NL en Eu, heb nog 300 mb, factuur betaald, dataroaming aan, geen blokkades en toch geen internet. Morgen naar Marseille, dan heb ik het echt nodig. Ik baal ontzettend van t-mobile, dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt! 6week geleden in Duitsland nog prima, nu opeens weer problemen. Je kunt er gewoon niet op rekenen. Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door eric_2 15 februari 2019, 19:26

Je telefoon maakt dus totaal geen contact. Ga dan eens naar instellingen, mobiele netwerken en kies "handmatig netwerk selecteren". Dan gaat je telefoon scannen en kies dan eens wat van de netwerken die je dan ziet. Mocht je geen netwerken zien is er op die plek geen dekking, of is je telefoon kapot.
Bekijk origineel

4 reacties

Er blijkt nu dat ik ook niet kan bellen. Kortom, waardeloos.
Reputatie 3
Badge +2
Je telefoon maakt dus totaal geen contact. Ga dan eens naar instellingen, mobiele netwerken en kies "handmatig netwerk selecteren". Dan gaat je telefoon scannen en kies dan eens wat van de netwerken die je dan ziet. Mocht je geen netwerken zien is er op die plek geen dekking, of is je telefoon kapot.
Dank voor je reactie. Maar het lost nog niks op. Zit midden in Brussel, netwerken genoeg, maar hij wil ze niet. Telefoon is niet stuk, in NL doet hij het gewoon.
Nu is het dan toch gelukt! Niet alleen handmatig netwerk kiezen, maar blijkbaar ook uit en weer aanzetten. Bedankt eric_2, je hebt me enorm geholpen.

Reageer