Beantwoord

Geen internetverbinding in België

  • 14 april 2017
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Onderweg in België geen connectie kunnen maken. Net go abo gekocht. Zou t kunnen dat oude abo nog 'meeloopt' en de boel verhinderd? Heb ik daar san een maand last van??
icon

Beste antwoord door Thalina 14 april 2017, 10:15

Hoi Qwarty,

Allereerst leuk dat je hebt verlengd met een T-Mobile GO abonnement! Natuurlijk wel de bedoeling dat je daar ook gewoon online mee kunt zijn bij onze zuiderburen. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie je op 07/09/2015 via My T-Mobile een blokkade hebt geplaatst op dataroaming. Dat is alweer even geleden, dus begrijpelijk dat je die was vergeten 😉 Kan gebeuren natuurlijk. Ik heb 'm in ieder geval gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Een fijn weekend toegewenst alvast! En laat je weten of het inderdaad allemaal weer werkt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Qwarty,

Allereerst leuk dat je hebt verlengd met een T-Mobile GO abonnement! Natuurlijk wel de bedoeling dat je daar ook gewoon online mee kunt zijn bij onze zuiderburen. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie je op 07/09/2015 via My T-Mobile een blokkade hebt geplaatst op dataroaming. Dat is alweer even geleden, dus begrijpelijk dat je die was vergeten 😉 Kan gebeuren natuurlijk. Ik heb 'm in ieder geval gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet alles weer werken.

Een fijn weekend toegewenst alvast! En laat je weten of het inderdaad allemaal weer werkt?

Reageer