Beantwoord

Geen internetverbingding (Mobiele gegevens) in Normandië, Frankrijk

• 14 juli 2015
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2
Beste,

Ik heb travel & surf in mijn bundel. Als ik naar de travel & surf app ga, staat er op dit moment geen service beschikbaar. Check of Roaming aan staat, of probeer het later opnieuw. Roaming aangezet en krijg dezelfde melding. Deze melding kreeg ik 2 dagen geleden, en nu nog steeds. Wat is mijn probleem?

Groeten,

Daniel

P.S.

Ik heb een Samsung Galaxy S5
icon

Beste antwoord door Tom T-Mobile 15 juli 2015, 15:55

Hey Daniel,

Goed dat je dit even bij ons aankaart want zo kun je natuurlijk je vakantie met niemand sharen! Ik heb het even uitgezocht. Je hebt in 2013 via je My T-Mobile account een blokkade op dataroaming geplaatst. Ik heb deze uiteraard direct voor je opgeheven. Wanneer je je toestel herstart zou het mogelijk moeten zijn om een pas via de Travel & Surf app of de pagina roaming.t-mobile.nl aan te schaffen. Kun jij dit bevestigen?

Hoop je hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen. Aanvullende vragen? Let me know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hey Daniel,

Goed dat je dit even bij ons aankaart want zo kun je natuurlijk je vakantie met niemand sharen! Ik heb het even uitgezocht. Je hebt in 2013 via je My T-Mobile account een blokkade op dataroaming geplaatst. Ik heb deze uiteraard direct voor je opgeheven. Wanneer je je toestel herstart zou het mogelijk moeten zijn om een pas via de Travel & Surf app of de pagina roaming.t-mobile.nl aan te schaffen. Kun jij dit bevestigen?

Hoop je hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen. Aanvullende vragen? Let me know!
Reputatie 2
Hartelijk bedankt! Het heeft me inderdaaf geholpen!

Reageer