Beantwoord

Geen mail ontvangen in het buitenland

• 14 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 2312 Bekeken

Ik ontvang in het buitenland geen mail op mijn op iphone6s. Op de iPad ontvang ik met dezelfde WiFi wel mail. De instellingen staan, voor zover zichtbaar, gelijk aan de iPad. Dit was in Egypte en onlangs in Turkije.
icon

Beste antwoord door Sam- 15 oktober 2016, 14:52

Hallo Roeska,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vreemd zeg! Kan je verder wel volledig gebruik maken van het mobiele data netwerk? Kan je dus via Safari alle pagina's bezoeken etc? Begrijp ik goed dat het ophalen van de e-mails ook niet lukt via een Wi-Fi netwerk? Heb je in het verleden met dit toestel wel je e-mail op kunnen halen in het buitenland?

Probeer een keer je netwerkinstellingen te herstellen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen. Zou je daarnaast jouw mail account via de instellingen va je telefoon willen verwijderen en opnieuw willen configureren? Dit kan je doen door te gaan naar instellingen > mail > accounts.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Roeska.

Ps. om misbruik te voorkomen heb ik het e-mail adres uit je bericht verwijderd. Dit is een openbaar forum, dus kan iedereen meelezen. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Roeska,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Wat vreemd zeg! Kan je verder wel volledig gebruik maken van het mobiele data netwerk? Kan je dus via Safari alle pagina's bezoeken etc? Begrijp ik goed dat het ophalen van de e-mails ook niet lukt via een Wi-Fi netwerk? Heb je in het verleden met dit toestel wel je e-mail op kunnen halen in het buitenland?

Probeer een keer je netwerkinstellingen te herstellen door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerk instellingen. Zou je daarnaast jouw mail account via de instellingen va je telefoon willen verwijderen en opnieuw willen configureren? Dit kan je doen door te gaan naar instellingen > mail > accounts.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Roeska.

Ps. om misbruik te voorkomen heb ik het e-mail adres uit je bericht verwijderd. Dit is een openbaar forum, dus kan iedereen meelezen. 🙂
Dank je wel. Pas de volgende buitenlandse reis kan ik het testen. Zowel in het voorjaar in Egypte als onlangs in Turkije geen mail wil WiFi. In Nederland werkt het perfect.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roeska,

Ah je bent inmiddels weer terug. Dan zullen we het even moeten afwachten tot je weer een bezoekje brengt aan het buitenland.

Goed om te lezen dat het in Nederland wel goed werkt! Als je verder nog vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 😉
Dank voor de moeite.
Hans

Reageer