Beantwoord

Geen mobiel internet in Duitsland

• 3 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 403 Bekeken

Reputatie 2
Ben ik de enige die sinds vandaag geen internetverbinding meer heeft in Duitsland?
Niet via Telekom, O2 en Vodafone. Telefoon meerdere keren uit, en weer aan gedaan, zonder resultaat. Bellen lukt wel, evenals Wifi.
Telefoon is een iPhone X.
Wie o wie kan mij helpen.
icon

Beste antwoord door morwatz 3 augustus 2019, 22:35

Oeps!
op de één of andere manier was mijn gekochte extra 1000 MB razendsnel op!
250 MB gekocht, en alles is weer oké!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Oeps!
op de één of andere manier was mijn gekochte extra 1000 MB razendsnel op!
250 MB gekocht, en alles is weer oké!
Reputatie 7
Badge +19
Hihi, gelukkig maar!! Veel plezier nog!
Ik heb geen internet in Duitsland en alles staat aan, als ik bij Telekom wil aanmelden zegt die iets over sim???
Reputatie 7
Badge +20
Hi @44matakena1971,

Er stond bij jou nog een hele oude blokkade aan, waardoor het roamen geblokkeerd was. Deze heb ik zojuist handmatig voor je verwijderd. De verbinding zal automatisch terugkomen, maar je kunt ook even opnieuw opstarten, dan word je direct opnieuw aangemeld op het Duitse netwerk.

Laat je weten of het nu wel goed werkt?
Ik ben nu al in Nederland maar t werkte niet heb wel inmiddels een nieuwe simkaart besteld, Weet niet of dat wat uitmaakt dit is wel een oudere kaart
Reputatie 7
Badge +20
Hi @44matakena1971

De reden waarom je geen bereik had was omdat er nog een blokkade actief was. De blokkade is verwijderd dus ook met de nieuwe simkaart zou het moeten werken als je weer in het buitenland bent. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het ons weten!

Reageer