Beantwoord

Geen mobiel internet in het buitenland met Samsung S5 plus

  • 12 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 477 Bekeken

Het lukt me niet mobiel internet aan de praat te krijgen op Tenerife.
Vorig jaar geen probleem op dezelfde locatie.
Bellen gaat prima, internet via wifi gaat prima, internet zonder wifi lukt niet.
Roaming staat aan, mobiele gegevens staat aan, toch krijg ik steeds de melding geen netwerk of geen internetverbinding.
Diverse tips en fora reeds langs gelopen en uitgeprobeerd.
Helaas zonder resultaat tot op heden.
Met nog twee weken te gaan zou ik toch graag ook af en toe willen kunnen internetten zonder wifi.
Wie herkent dit en heeft de ultieme tip voor mij ???
icon

Beste antwoord door Rosan 13 augustus 2017, 15:23

Beste Jan dit is een klant helpt klant forum en als die het niet weten dna komt er nog even geen antwoord.
Moderators kijken ook mee en komen klanten onderling er niet uit springen zijn afhankelijk van drukte ed met 24/48 bij.
Op het moment is het wat drukker dus ergens komende dagen zal deze vraag door hun worden opgepakt.

Je zou nog kunnen kijken in My T Mobile of er een blokkade zit en deze verwijderen.
Bekijk origineel

4 reacties

Helaas heeft nog niemand mijn vraag gelezen.
Beantwoord is ie dus ook nog niet.
Wie o wie wil even de moeite nemen?
Badge +13
Beste Jan dit is een klant helpt klant forum en als die het niet weten dna komt er nog even geen antwoord.
Moderators kijken ook mee en komen klanten onderling er niet uit springen zijn afhankelijk van drukte ed met 24/48 bij.
Op het moment is het wat drukker dus ergens komende dagen zal deze vraag door hun worden opgepakt.

Je zou nog kunnen kijken in My T Mobile of er een blokkade zit en deze verwijderen.
Helemaal top Rosan ! ! Het werkt nu inmiddels wel.
Heb het steeds in mijn telefoon zelf gezocht.
Kom eigenlijke helemaal nooit op My T-Mobile.
Na enig zoeken gevonden waar je blokkades kunt aanpassen.
Alle mogelijkheden stonden gewoon op "Toestaan", alleen . . . . . . . .
je raadt het vast al, internet en data stond op "Blokkeren".
Dat heb ik gewijzigd in "Toestaan", de telefoon voor de zekerheid aan en uit gezet en mobiel internet (zonder wifi) werkt nu ook op Tenerife ! ! !
Hartelijk dank nogmaals, vr. gr.,
Jan E.
Badge +13
Wat fijn Jan dat het zoiets simpels was en dat je nu wel gebruik kan maken van je abonnement in het buitenland 🆒
En dat uit en weer terug aan zetten is juist helemaal goed dan reset je de boel al het ware waardoor je doordat je opnieuw word aangemeld.

In ieder geval een hele fijne vakantie nog :8

Reageer