Beantwoord

Geen netwerk buitenland

• 22 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Hee,

Ik was vorige week in Londen en ik had geen netwerk. Ik kon met geen enkel beschikbaar netwerk verbinden. Omdat ik geen netwerk had kon ik geen sms'jes ontvangen en daardoor kon ik ook geen verbinding maken met openbare wifnetwerken. Ik was dus volledig onbereikbaar in een buitenlandse stad terwijl de rekening naar mijn kennis altijd netjes op tijd wordt betaald.Daarnaast reis ik vaak naar buitenlandse steden en dit is nog niet eerder voorgekomen en bij terugkomst in Amsterdam was alles weer normaal. Ik ga woensdag naar Oslo en ik vrees dat dit opnieuw gebeurt, kunnen jullie me verzekeren dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Afspreken met mensen en reizen met het openbaar vervoer is namelijk zeer lastig zonder bereik en dataverbinding.

Mvg, en alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Amy 25 augustus 2016, 10:18

Goedemorgen YLPas,

Vervelend om te horen dat je niet goed bereikbaar was in het buitenland. Slim dat je nog even contact opneemt voor je naar Oslo vertrekt. Helaas zijn wij wegens drukte nog niet in de gelegenheid geweest om eerder op je te reageren.

Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en er zijn geen blokkades actief die er voor zorgen dat je niet bereikbaar bent in het buitenland. Je zou gewoon bereik moeten hebben. Ik ben benieuwd of je nu in Oslo ook weer problemen hebt. Op deze pagina kun je per land zien met welk netwerk je het beste verbinding kunt maken. In de instellingen van je toestel kun je vervolgens handmatig het netwerk kiezen. Heb je dit al eens geprobeerd?

Houd je ons op de hoogte? We helpen je hier graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen YLPas,

Vervelend om te horen dat je niet goed bereikbaar was in het buitenland. Slim dat je nog even contact opneemt voor je naar Oslo vertrekt. Helaas zijn wij wegens drukte nog niet in de gelegenheid geweest om eerder op je te reageren.

Ik heb net naar jouw gegevens gekeken en er zijn geen blokkades actief die er voor zorgen dat je niet bereikbaar bent in het buitenland. Je zou gewoon bereik moeten hebben. Ik ben benieuwd of je nu in Oslo ook weer problemen hebt. Op deze pagina kun je per land zien met welk netwerk je het beste verbinding kunt maken. In de instellingen van je toestel kun je vervolgens handmatig het netwerk kiezen. Heb je dit al eens geprobeerd?

Houd je ons op de hoogte? We helpen je hier graag verder!

Reageer