Beantwoord

Geen netwerk buitenland

  • 5 juli 2020
  • 1 reactie
  • 389 Bekeken

Hoi! Ik heb geen netwerk in het buitenland kan niet bellen of internetten, ik ben een nieuwe klant. 
 

ik heb geen blokkades en instellingen staan goed. Ik heb mijn telefoon nodig voor werk

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 juli 2020, 16:12

hallo @Natascha0812 

Hoelang ben je al klant? Ik las dat nieuwe klanten standaard een blokkade hebben die er na een paar dagen vanzelf af gaat of een moderator kan hem handmatig verwijderen.

Heb je ook je toestel opnieuw opgestart zodat hij opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Je kunt ook handmatig andere netwerk providers selecteren of test je simkaart eens in een ander toestel indien mogelijk.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

hallo @Natascha0812 

Hoelang ben je al klant? Ik las dat nieuwe klanten standaard een blokkade hebben die er na een paar dagen vanzelf af gaat of een moderator kan hem handmatig verwijderen.

Heb je ook je toestel opnieuw opgestart zodat hij opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Je kunt ook handmatig andere netwerk providers selecteren of test je simkaart eens in een ander toestel indien mogelijk.

Reageer