Beantwoord

Geen netwerk in Belgie

• 7 februari 2017
  • 6 reacties
  • 562 Bekeken

Ik heb geen service. Ik ben sinds twee dagen in belgie. Gisteren had ik volop bereik maar vandaag staat er dat ik geen service heb. Hoe komt dit ?
icon

Beste antwoord door Amy 8 februari 2017, 10:16

Hey Sarahalkadi,

Fijn om te zien dat Serviceweb je zo goed geholpen heeft en slim dat je gisteren nog even gebeld hebt naar de klantenservice. Er was een blokkade actief op het gebruik in het buitenland en die blokkade heeft mijn collega gisteren nog voor je verwijderd.

Werkt alles weer helemaal naar behoren? :)

En natuurlijk veel plezier bij de zuiderburen!
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wel een beetje vreemd dat je gisteren wel kon bellen en vandaag niet meer. Misschien even je toestel uit zetten, je simkaart eruit halen en dan na 5 min. je simkaart er weer in en je telefoon aanzetten. Kijken wat die doet, misschien dat die dan weer contact maakt. Lukt het niet automatisch, probeer dan handmatig een service te kiezen.

Is dit niet het geval, kan het misschien zijn dat er nog een factuur open staat? Of staat er misschien niet toevallig een blokkade voor buitenland bellen?

Kijk even in je My T-Mobile, onder facturen en anders even kijken onder het kopje mijn gegevens & instellingen. Kijk bij instellingen even onder het kopje blokkades.

Mocht het deze problemen niet zijn, laat het dan nog even weten.
Bedankt voor jouw snelle reactie. Ik heb alles geprobeerd wat jij hierboven genoemd hebt. Helaas staat er nog steeds geen service. Ik heb geen facturen open staan zag ik dus daar kan het ook niet aan liggen.

Een blokkade voor buitenland bellen lijkt mij stug aangezien ik gisteren kon bellen en internetten.
Oké, dat is het probleem dus niet.
Zou je eens handmatig het netwerk in je toestel kunnen selecteren.
Laten we hopen dat dit het probleem oplost.

Zie deze pagina voor hulp: https://www.t-mobile.nl/toestelhulp
Ook dit heb ik zojuist geprobeerd. Helaas geeft mijn toestel nog steeds geen service aan.
Dan moeten we wachten op iemand van T-Mobile die je kan helpen. Ik kan jammer genoeg niet verder kijken en in de meeste gevallen lost het met bovenstaande wel op.

Hopen dat een moderator of expert je bericht snel oppakt en er mee aan de slag kan gaan. Toch succes en fijne dagen in België.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sarahalkadi,

Fijn om te zien dat Serviceweb je zo goed geholpen heeft en slim dat je gisteren nog even gebeld hebt naar de klantenservice. Er was een blokkade actief op het gebruik in het buitenland en die blokkade heeft mijn collega gisteren nog voor je verwijderd.

Werkt alles weer helemaal naar behoren? :)

En natuurlijk veel plezier bij de zuiderburen!

Reageer