Beantwoord

Geen netwerk in België

  • 23 juni 2017
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
Beste Tmobile

Ik verblijf momenteel jn België en heb geen service. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door David 24 juni 2017, 10:19

Hoi Hohu,

Dit heb ik natuurlijk gelijk even voor je nagekeken en ik zie dat er 3 facturen openstaan, waarvan er 2 al betaald hadden moeten zijn. Aangezien de uiterste datum voor betaling al verstreken is ben je op dit moment geblokkeerd voor het gebruik van jouw abonnement in het buitenland. Wanneer deze facturen betaald zijn, wordt de blokkade automatisch weer opgeheven. Ik zou je dus willen aanraden om dit zo snel mogelijk te doen.

Als je naar My T-Mobile gaat zie je direct welke 2 facturen er nog niet betaald zijn en hoe je dit direct kunt doen. Betalen kun je het beste via iDeal doen, omdat dit het snelste verwerkt wordt.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hohu,

Dit heb ik natuurlijk gelijk even voor je nagekeken en ik zie dat er 3 facturen openstaan, waarvan er 2 al betaald hadden moeten zijn. Aangezien de uiterste datum voor betaling al verstreken is ben je op dit moment geblokkeerd voor het gebruik van jouw abonnement in het buitenland. Wanneer deze facturen betaald zijn, wordt de blokkade automatisch weer opgeheven. Ik zou je dus willen aanraden om dit zo snel mogelijk te doen.

Als je naar My T-Mobile gaat zie je direct welke 2 facturen er nog niet betaald zijn en hoe je dit direct kunt doen. Betalen kun je het beste via iDeal doen, omdat dit het snelste verwerkt wordt.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer