Beantwoord

geen netwerk in buitenland

• 21 mei 2013
  • 6 reacties
  • 4167 Bekeken

Reputatie 4
Goeiemorgen ik heb geen netwerk in het buitenland heb de optie op automatisch staan maar hij geeft de melding dat hij niet kan verbinden met de providers misschien zit er een blokkade op mijn sim zou graag tocch naar het thuisfront willen kunnen bellen vandaag aangezien ik niet overal WiFi heb. Alvast bedankt mvg. Johan het is trouwens een HTC one x
icon

Beste antwoord door Bren1 22 mei 2013, 11:36

@johantr
Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het toestel nu je in het buitenland bent :(
Uit de gegevens blijkt dat je sinds 2008 al een blokkade hebt om gebruik te maken in het buitenland.
Ik heb daarom per direct de blokkade verwijderd, zet nog wel het toestel een keer uit en aan.

Hopelijk kun je nog lekker genieten van je verblijf. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 3
@johantr
Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het toestel nu je in het buitenland bent :(
Uit de gegevens blijkt dat je sinds 2008 al een blokkade hebt om gebruik te maken in het buitenland.
Ik heb daarom per direct de blokkade verwijderd, zet nog wel het toestel een keer uit en aan.

Hopelijk kun je nog lekker genieten van je verblijf. 🙂
Reputatie 4
Hoi bren1 hij doet het harstikke bedankt 😃 en het zonnetje schijnt hier dus komt helemaal goed fijne dag groetjes johan
Hallo ik ben in marokko en ik moet een belangrijke sms ontvangen. Helaas heb ik geen bereik met mijn samsung s3 en kan hij geen verbinding maken met netwerken uit marokko.
Reputatie 5
@fisnuom Welkom!

Dat is inderdaad vervelend! Er was een blokkade actief op roaming, deze heb ik direct gedeactiveerd. Even je toestel herstarten en het sms'je zou binnen moeten komen! 😃
Hallo,

Ik zit momenteel in het buitenland, Frankrijk. Maar ik heb ineens geen bereik meer... Mijn wifi doet het wel, maar zou ook graag willen bellen!
Kunnen jullie mij helpen?

Vriendelijke groet
Reputatie 5
@Djuudje, er zijn vandaag meerdere meldingen hierover binnen gekomen op het forum. Zie het topic [actueel] Plotseling geen netwerk meer in het buitenland en houd deze in de gaten voor updates. Voor de volledigheid hieronder ook het bericht dat daar is geplaatst door een T-Mobile Moderator.

Op dit moment bereiken ons meldingen van klanten die in het buitenland zijn en ineens geen netwerk meer hebben. Ook het handmatig selecteren van een andere provider lost het probleem niet op.

We hebben dit probleem in onderzoek. Zodra er meer bekend is zullen we dat in dit topic vermelden.

Tip voor forumgebruikers: je kunt je onderaan deze pagina abonneren op dit topic, zodat je een e-mailnotificatie ontvangt als er een nieuwe reactie in dit topic is geplaatst.