Beantwoord

Geen Netwerk in de UK

• 4 september 2017
  • 1 reactie
  • 635 Bekeken

Ik heb geen service in Londen en mijn abonnement loopt nog tot januari 2019. Ik blijf hier namelijk nog wel een aantal maanden dus ik hoop dat dit probleem zsm opgelost kan worden want ik heb al van alles geprobeerd. Mijn data roaming staat aan en mobiele data aan. Aanbieders heb ik automatisch aan gehad maar hij blijft op 'geen service'. Automatisch heb ik ook uitgedaan en alle aanbieders geprobeerd maar geen enkele werkte. Ik heb geen blokkades kreeg ik te horen van mn vriend die voor mij naar een tmobile store is gegaan in Nederland. Ik heb mijn telefoon gereset. Ik heb mijn netwerkinstellingen herstel. Letterlijk alles wat ik kon proberen heb ik geprobeerd heb ik misschien een nieuwe simkaart nodig?
Groet, Iara
icon

Beste antwoord door Muberra 4 september 2017, 17:39

Hi Lara,

I'm coming to the rescue!

Lief dat je vriend naar de T-Shop is gegaan voor je. Misschien hadden mijn collega's hun koffie nog niet op en hebben ze eroverheen gekeken, want er staan namelijk wel een aantal buitenland-blokkades op jouw abonnement. Hierdoor is het niet mogelijk om in het buitenland te bellen & gebruik te maken van het internet. De blokkades heb ik meteen voor je opgeheven! Dus, het enige wat jij hoeft te doen is jouw telefoon opnieuw op te starten en you are ready to go! Neem ook een kijkje op onze dekkingskaart voor de beste netwerken waar je gebruik van kunt maken tijdens jouw verblijf in Londen.

Ik hoor heel graag van je of je weer service hebt! Anders sta ik voor je klaar om je verder te helpen. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi Lara,

I'm coming to the rescue!

Lief dat je vriend naar de T-Shop is gegaan voor je. Misschien hadden mijn collega's hun koffie nog niet op en hebben ze eroverheen gekeken, want er staan namelijk wel een aantal buitenland-blokkades op jouw abonnement. Hierdoor is het niet mogelijk om in het buitenland te bellen & gebruik te maken van het internet. De blokkades heb ik meteen voor je opgeheven! Dus, het enige wat jij hoeft te doen is jouw telefoon opnieuw op te starten en you are ready to go! Neem ook een kijkje op onze dekkingskaart voor de beste netwerken waar je gebruik van kunt maken tijdens jouw verblijf in Londen.

Ik hoor heel graag van je of je weer service hebt! Anders sta ik voor je klaar om je verder te helpen. 😉

Reageer