Beantwoord

Geen netwerk in frankrijk

• 1 januari 2017
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo, ik ben sinds vandaag in Frankrijk en ik heb geen netwerk.
Maar ik wil graag smsen naar het buitenland. Zit er een blokkade op en kan deze verwijderd worden?
icon

Beste antwoord door Sam- 2 januari 2017, 13:37

Hoi Celine,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Wat vreemd zeg. Je zou gewoon moeten kunnen bellen en sms'en in het buitenland. Ik zie dat je gister ochtend de blokkade voor het bellen in het buitenland zelf hebt opgeheven. Heb je daarna je toestel al een keer helemaal uit en weer aan gezet? Zo worden de veranderingen op het netwerk doorgevoerd.

Mocht je nog steeds problemen ervaren met het netwerk in het buitenland dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Er staan geen facturen open of blokkades actief die ervoor zorgen dat je niet kan bellen, het netwerk zou dus toegankelijk moeten zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi Celine,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Wat vreemd zeg. Je zou gewoon moeten kunnen bellen en sms'en in het buitenland. Ik zie dat je gister ochtend de blokkade voor het bellen in het buitenland zelf hebt opgeheven. Heb je daarna je toestel al een keer helemaal uit en weer aan gezet? Zo worden de veranderingen op het netwerk doorgevoerd.

Mocht je nog steeds problemen ervaren met het netwerk in het buitenland dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Er staan geen facturen open of blokkades actief die ervoor zorgen dat je niet kan bellen, het netwerk zou dus toegankelijk moeten zijn.
Hay,
Het is idd gelukt. Ik moest eerst wifi hebben om de blokkades op te heffen maar ik was even vergeten dat er iets geblokkeerd was. Snapte eerst niet waarom maar ineens herinnerde ik het me weer. Bedankt nog voor het reageren :)
Gr. Celine
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Celine,

Ah super! Goed om te lezen dat het is gelukt. :)

Bedankt voor je berichtje en nog een prettig verblijf toegewenst in Frankrijk!

Reageer