Vraag

Geen netwerk in het buirenland

• 7 januari 2016
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo, sinds gisteren zit ik in Oostenrijk en heb ik geen netwerk beschikbaar. Ik heb de netwerkinstellingen al meerdere keren gereset zonder oplossing. Ik heb handmatig gezocht naar een netwerk en vind er dan vier die allemaal niet te selecteren zijn. In november is mijn telefoon gestolen en heb ik een nieuwe simkaart gekregen en ik vermoed dat daar het probleem zit met een instelling. Willen jullie dit svp zo snel mogelijk oplossen want ik ben nu onbereikbaar:-((

4 reacties

Reputatie 6
Hallo, sinds gisteren zit ik in Oostenrijk en heb ik geen netwerk beschikbaar. Ik heb de netwerkinstellingen al meerdere keren gereset zonder oplossing. Ik heb handmatig gezocht naar een netwerk en vind er dan vier die allemaal niet te selecteren zijn. In november is mijn telefoon gestolen en heb ik een nieuwe simkaart gekregen en ik vermoed dat daar het probleem zit met een instelling. Willen jullie dit svp zo snel mogelijk oplossen want ik ben nu onbereikbaar:-((

Hoi rover74,

Waarschijnlijk staat er inderdaad een blokkade op je sim. Wanneer een medewerker langs komt hier zullen zij dit voor je oplossen.

Heb je inmiddels sneeuw in Oostenrijk?

Succes!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Rover,

Van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat leuk dat je in Oostenrijk bent. Sneeuwt het bij jullie? Hier in het oosten van Nederland hebben we helaas nog geen witte straten. :(

Goed dat je hierover contact opneemt. Zoals kme aangaf ligt dit aan een blokkade. In het systeem zie ik dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met onze collega's van de klantenservice. Zij hebben de blokkade voor je opgeheven. Als je jouw toestel opnieuw hebt gestart dan kan je overal gebruik van maken. Ervaar je nog steeds problemen, neem dan een kijkje in het buitenland topic. Wellicht dat je daar je oplossing vindt.

Laat ons weten of alles weer werkt. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 🙂
Bedankt voor de snelle reactie
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor de snelle reactie

Issam zegt Graag gedaan! :D

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

Reageer