Beantwoord

Geen netwerk in het buitenland

• 20 april 2017
  • 8 reacties
  • 338 Bekeken

Hallo,

3 maanden geleden ben ik in Oostenrijk geweest en had daar geen netwerk (geen service) alles geprobeerd maar niks hielp. Ik heb een andere simkaart aangevraagd om te kijken of dat de oorzaak was. Nu ben ik in Gran Canaria en heb ik hetzelfde probleem. Wat kan hier de oorzaak van zijn ? Vind het erg vervelend,

Alvast bedankt,

Groetjes
icon

Beste antwoord door Thalina 21 april 2017, 10:39

Hoi Ariska,

Ai, dat is natuurlijk niet fijn en handig! Ook op vakantie wil je gewoon bereikbaar zijn! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega via de chat en dat hij heeft aangegeven dat er een blokkade actief was. Deze is nu verwijderd en nu zou alles weer moeten werken. Ik zie in het systeem dat je op dit moment verbinding hebt met het netwerk. Klopt het dat je weer bereikbaar bent? Je kunt op Gran Canaria verbinding maken met Orange, Movistar of Vodafone. Met Orange heb je toegang tot 2G, 3G en 4G, dus daarmee kun je het beste verbinding maken.

Laat je weten of het is gelukt? Ik wens je in ieder geval nog heel veel plezier op Gran Canaria! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ariska,

Ai, dat is natuurlijk niet fijn en handig! Ook op vakantie wil je gewoon bereikbaar zijn! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega via de chat en dat hij heeft aangegeven dat er een blokkade actief was. Deze is nu verwijderd en nu zou alles weer moeten werken. Ik zie in het systeem dat je op dit moment verbinding hebt met het netwerk. Klopt het dat je weer bereikbaar bent? Je kunt op Gran Canaria verbinding maken met Orange, Movistar of Vodafone. Met Orange heb je toegang tot 2G, 3G en 4G, dus daarmee kun je het beste verbinding maken.

Laat je weten of het is gelukt? Ik wens je in ieder geval nog heel veel plezier op Gran Canaria! 🙂
Hallo,

Net een kleinbeetje netwerk gehad van yoigo. Maar die valt telkens weg.. Heb niet genoeg bereik om daar mee te gaan internetten..

Groetjes Ariska
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ariska,

Bedankt voor de terugkoppeling. Hopelijk heb je het naar je zin daar! Ik zie dat je al wat MB's hebt verbruikt en je geeft zelf aan dat je met Yoigo een beetje bereik hebt. Heb je de netwerken Orange, Movistar of Vodafone al getest? Je zou daarmee wel goed bereik moeten hebben om te kunnen internetten.

Ik hoor graag van je of het met die netwerken wel lukt.
Hallo,

Heel erg bedankt.. ik heb weer bereik!! 🙂

Groetjes Ariska
Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te horen, Ariska. Ik wens je nog veel plezier! 🙂
Hallo,

3 maanden geleden ben ik in Oostenrijk geweest en had daar geen netwerk (geen service) alles geprobeerd maar niks hielp. Ik heb een andere simkaart aangevraagd om te kijken of dat de oorzaak was. Nu ben ik in Gran Canaria en heb ik hetzelfde probleem. Wat kan hier de oorzaak van zijn ? Vind het erg vervelend,

Alvast bedankt,

Groetjes
Ik ben op dit moment in London er krijg ook de melding geen service. Kan je mij ook helpen alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gwen,

Ik help je natuurlijk graag! Ik zie dat je een blokkade had en deze is inmiddels verwijderd. Zou je eens jouw toestel opnieuw kunnen opstarten en dan handmatig het netwerk Everything Everywhere kunnen selecteren? Daarmee zou je wel goed bereik moeten hebben. Ook zie ik dat je zelf een blokkade op dataroaming had geactiveerd. Ik heb deze verwijderd zodat je ook toegang hebt tot internet. Mocht je dat liever niet willen dan kun je zelf weer de blokkade activeren via My T-Mobile.

Ik hoor graag van je of nu wel bereik hebt.

Reageer