Beantwoord

Geen netwerk in het buitenland

Sinds ik T-mobile abbonnement van vorige jaar in Mei ben ik naar Gran Canaria geweest en daar had ik helemaal geen problemen mee met netwerk / kon gewoon lekker internetten en zo, November nog eens in Gran Canaria geweest zonder problemen.
Ik zit nu weer in Gran Canaria. sinds zaterdag heb ik problemen met netwerk (al vanuit vliegveld Brussel)
ik zie dat ik nu alleen op noodoproep kan gebruiken verder niks..

Wifi in hotel is niet helemaal geweldig.
Wie o Wie kan me helpen.
icon

Beste antwoord door Thalina 8 mei 2017, 09:12

Hoi Danramaekers,

Wat heerlijk dat je op Gran Canaria bent! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers 😉 Maar ook daar wil je natuurlijk goed bereikbaar zijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op 06/05 in de avond een blokkade hebt verwijderd via My T-Mobile voor bellen, gebeld worden en sms versturen in het buitenland. Ook zie ik in het systeem dat je bent verbonden met het netwerk in Spanje en dat je ook data hebt verbruikt van jouw buitenland MB's. Werkt alles weer? Zo niet, kun je voor alle zekerheid eens jouw toestel volledig uit- en aanzetten? Kun je controleren of roaming aanstaat bij jouw instellingen? En kun je handmatig voor een ander netwerk kiezen, werkt het dan wel? Ik zie trouwens dat je ook nog een blokkade hebt staan voor 'Internationale gesprekken', was je hiervan op de hoogte? Je kunt deze blokkade eventueel verwijderen via My T-Mobile.

Ik hoor graag van je of het weer werkt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Danramaekers,

Wat heerlijk dat je op Gran Canaria bent! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers 😉 Maar ook daar wil je natuurlijk goed bereikbaar zijn. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op 06/05 in de avond een blokkade hebt verwijderd via My T-Mobile voor bellen, gebeld worden en sms versturen in het buitenland. Ook zie ik in het systeem dat je bent verbonden met het netwerk in Spanje en dat je ook data hebt verbruikt van jouw buitenland MB's. Werkt alles weer? Zo niet, kun je voor alle zekerheid eens jouw toestel volledig uit- en aanzetten? Kun je controleren of roaming aanstaat bij jouw instellingen? En kun je handmatig voor een ander netwerk kiezen, werkt het dan wel? Ik zie trouwens dat je ook nog een blokkade hebt staan voor 'Internationale gesprekken', was je hiervan op de hoogte? Je kunt deze blokkade eventueel verwijderen via My T-Mobile.

Ik hoor graag van je of het weer werkt!
Hoi hij werkt weer gelukkig ik heb inderdaad voor het bellen geblokkeerd omdat ik niet kan bellen ik ben doof vandaar
Reputatie 6
Badge +17
Hoi danramaekers,

Fijn om te horen dat het weer werkt! 🙂 Ah, dan is het inderdaad niet nodig om deze blokkade te verwijderen. Ik laat 'm gewoon staan!

Veel plezier nog toegewenst op Gran Canaria!

Reageer