Beantwoord

Geen netwerk in het buitenland

• 4 juli 2017
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb een unlimited abonnement.. maar nu ik in het buitenland zit heb ik geen netwerk.. kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Thalina 4 juli 2017, 09:45

Hoi Chantal,

Dat is natuurlijk niet handig! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je een betalingsregeling hebt lopen sinds 07/06. Met een betalingsregeling krijg je standaard een blokkade voor bellen en gebeld worden in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Maar klanten met ‘onbeperkt bellen EU’ en/of een ‘EU internet bundel’ met een betalingsregeling krijgen een andere blokkade. Bij jou is dit niet helemaal goed gegaan. Ik heb zojuist de eerste blokkade verwijderd en een blokkade voor servicenummers geplaatst. Als je jouw toestel even uit en aanzet, moet alles weer werken.

Fijne tijd nog in het buitenland! En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chantal,

Dat is natuurlijk niet handig! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je een betalingsregeling hebt lopen sinds 07/06. Met een betalingsregeling krijg je standaard een blokkade voor bellen en gebeld worden in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Maar klanten met ‘onbeperkt bellen EU’ en/of een ‘EU internet bundel’ met een betalingsregeling krijgen een andere blokkade. Bij jou is dit niet helemaal goed gegaan. Ik heb zojuist de eerste blokkade verwijderd en een blokkade voor servicenummers geplaatst. Als je jouw toestel even uit en aanzet, moet alles weer werken.

Fijne tijd nog in het buitenland! En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Telefoon opnieuw gestart maar zonder verandering.. er blijft staan: sim kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe
Reputatie 4
Hoi Chantal,

Ik zal je verder helpen!

In het systeem zie ik dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega van de chat. Die heeft jou geadviseerd om jouw Samsung S8 op vliegtuigstand te zetten en daarna het toestel opnieuw op te starten. Heeft het geholpen? Kun je weer internetten in het buitenland?

Ik hoor het graag van je! 🙂

Reageer