Beantwoord

Geen netwerk in het buitenland

  • 30 juli 2017
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

het contract staat op mijn naam maar is door mijn dochter in gebruik. Zij heeft in Portugal geen netwerk. Kunt u me helpen?
icon

Beste antwoord door David 31 juli 2017, 10:28

Hoi Hans,



Gaat het dan wel om het nummer waar jij mee bent ingelogd op het forum? Hier zie ik verder geen blokkades op staan, dus daar kan het in dit geval niet aan liggen. Zou je de instructies eens uit dit topic kunnen doornemen? Hier staat precies in wat jouw dochter kan doen om haar toestel in te stellen voor gebruik in het buitenland.



Mocht het om een ander nummer gaan, dan is het handig als je een inlog maakt met het nummer van jouw dochter. We kunnen dan nagaan of er daar wellicht wel iets geblokkeerd is. We horen het dan ook graag van je! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hans,

Gaat het dan wel om het nummer waar jij mee bent ingelogd op het forum? Hier zie ik verder geen blokkades op staan, dus daar kan het in dit geval niet aan liggen. Zou je de instructies eens uit dit topic kunnen doornemen? Hier staat precies in wat jouw dochter kan doen om haar toestel in te stellen voor gebruik in het buitenland.

Mocht het om een ander nummer gaan, dan is het handig als je een inlog maakt met het nummer van jouw dochter. We kunnen dan nagaan of er daar wellicht wel iets geblokkeerd is. We horen het dan ook graag van je! 🙂

Reageer