Geen netwerk in Japan

• 3 september 2013
  • 3 reacties
  • 269 Bekeken

Ik ben nu voor een paar dagen in Japan en heb hier geen netwerk! Afgelopen maand was dit ook het geval voor twee dagen in Duitsland. Vorig jaar ben ik voor lange tijd in de Verenigde Staten geweest en daarvoor ook in Europa. Toen had ik geen enkel probleem gehad.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Rekeningen en dergelijke zijn altijd netjes betaald.

3 reacties

@Bdw87

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Ik zie dat er geen blokkades hebben aangestaan of nu nog staan. Welke melding krijg je dan in je scherm? Heb je ook een andere provider geselecteerd? Staat het netwerk zoeken op handmatig of automatisch? Een hoop vragen maar dit moeten we helaas even weten. 🙂
Links bovenin staat er telkens: geen service. Dit is zowel op automatische als handmatig zoeken naar providers.. Ik krijg voor de rest geen meldingen..

Ik zie wel met handmatig zoeken diverse providers staan (Jpn Emobile, jp docomo, softbank en kddi), maar krijg met geen van allen een connectie.

Heb de netwerkinstellingen al een keer gereset maar zonder resultaat.
@Bbw87

Wij hebben geen storing of een blokkade staan. Kun je hem alsnog in een ander toestel proberen zodat we dit kunnen uitsluiten?

Reageer