Beantwoord

geen netwerk in spanje

  • 16 december 2019
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

Goedenavond, 

Recent overgestapt naar tmobile. Zojuist aangekomen in Spanje en mijn simkaart maakt geen verbinding met een providers. Ook handmatig geeft hij geen gehoor bij een van de mogelijke providers. Op Curaçao vorige week geen problemen gehad. Telefoon opnieuw opgestart, zonder succes.

probeer zojuist een account aan te maken in de tmobile app om contact op te nemen met de klantenservice, maar daarvoor een een code via controle sms nodig. Die is lastig zonder netwerk.

Groet

icon

Beste antwoord door David 16 december 2019, 19:07

@Fredrikvw 

Je hebt jouw vraag al in dit topic gesteld en daar heb ik ook al op gereageerd. Je kunt het bij dat topic houden, het is niet nodig om meerdere malen dezelfde vraag te stellen.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@Fredrikvw 

Je hebt jouw vraag al in dit topic gesteld en daar heb ik ook al op gereageerd. Je kunt het bij dat topic houden, het is niet nodig om meerdere malen dezelfde vraag te stellen.

Dit topic gaat op slot.