Beantwoord

Geen netwerk in Zweden

• 13 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Niet mogelijk om aan te melden in Zweden met nieuw afgesloten abonnement, zelfs niet als handmatig de providers geselecteerd worden die volgens jullie wel werken ( Telia en Tele 2). Wat gaat hier fout?
icon

Beste antwoord door David 14 augustus 2017, 09:33

Hoi Jantina31,

Goed dat je dit nog even navraagt! Daar had je inderdaad wel wat meer uitleg over mogen krijgen, excuus!

In ons systeem zie ik dat je van PrePaid naar een abonnement bent overgestapt. Bij deze overstap geldt het betalen van een voorschot wel en wordt de blokkade niet direct verwijderd. Op onze pagina over het betalen van een voorschot zie je hoe je dit aan kunt pakken. Als je dit hebt gedaan, mag je ook een screenshot van het betaalbewijs (zonder privégegevens) in dit topic plaatsen, dan zorgen we dat de blokkade snel wordt opgeheven.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk ook graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Tmobile heeft je niet verteld dat je met een nieuw abonnement / als nieuwe klant niet van buitenlandse netwerken gebruik kan maken.

Ze herstellen dit trouwens wel direct als je hierover contact opneemt. ( ook zonder betaling voorschot). Zie bijlagen

OK, zeer duidelijk, kwam alleen niet naar voren met mijn zoektocht.
Was niet gemeld bij de verkoop en is zich wel vreemd gezien de Europese roming.

We proberen dit morgen op te lossen.
Bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jantina31,

Goed dat je dit nog even navraagt! Daar had je inderdaad wel wat meer uitleg over mogen krijgen, excuus!

In ons systeem zie ik dat je van PrePaid naar een abonnement bent overgestapt. Bij deze overstap geldt het betalen van een voorschot wel en wordt de blokkade niet direct verwijderd. Op onze pagina over het betalen van een voorschot zie je hoe je dit aan kunt pakken. Als je dit hebt gedaan, mag je ook een screenshot van het betaalbewijs (zonder privégegevens) in dit topic plaatsen, dan zorgen we dat de blokkade snel wordt opgeheven.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Reageer