Beantwoord

Geen netwerk New York

• 23 juli 2016
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

Mijn netwerk is weggevallen in new york. Hele week normaal bereik maar nu doet hij het de hele dag al niet en kan derhalve ook geen gebruik maken van de surf en travel package die ik aangeschaft heb.

Graag zsm oplossen
icon

Beste antwoord door Amy 25 juli 2016, 09:55

Goedemorgen allemaal,

We krijgen momenteel meerdere berichten binnen over netwerkproblemen in New York. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

Om dubbele topics op het forum te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in het bovengenoemde topic. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Falco39,

Ik zie dat er momenteel weer een actieve verbinding is met het netwerk in de VS. 🙂

Werkt alles weer naar behoren? Mocht het netwerk weer wegvallen kun je het beste je toestel even herstarten en handmatig een netwerk kiezen in je instellingen.

Veel plezier in New York!
Helaas nog steeds geen service, kan niets ook geen data gebruiken. Is er een storing of iets dergelijks?
Ik heb mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart, daarnaast handmatig netwerk kiezen lukt niet, krijg wel de aanbieders naar voren, maar als ik er een selecteer gebeurt er niets
Wij hebben precies hetzelfde probleem in new york. Soms contact voor 1 minuut en dan valt het weer weg. Tmobile in new york kan/wil niets doen helaas
Ja erg vervelend, bieden ze je nog een bundel aan voor data en kan je er helemaal niets mee erg "handig"
Ik heb dit probleem ook op dit moment! Erg vervelend als je net een internet bundel hebt aangeschaft...
Ik weet precies hoe je je voelt Jamisa. Vlieg morgen terug naar nederland
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

We krijgen momenteel meerdere berichten binnen over netwerkproblemen in New York. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

Om dubbele topics op het forum te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in het bovengenoemde topic. Excuses voor het ongemak!