Beantwoord

Geen netwerk op Curacao

• 13 april 2017
  • 2 reacties
  • 826 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ben momenteel voor werk in curaçao met een unlimited us eu nl abonnement. Ik kan niet bellen of smses of internetten (alleen noodoproepen.)

Meerdere malen contact met klantenservice zonder resultaat.
Telefoon herstart.
Batterij er uit voOr een tijdje.
Handmatig netwerken geselecteerd zonder resultaat (chippie/digicell)
Automatisch netwerk selecteren 4g of 3g of 2g werkt niet
Mobiel internet en roaming staan aan.
Toeganspunt informatie doorlopen en lijkt correct met info van t mobile
Telefoon werkte prima in Nederland en Zuid Afrika vorige maand

Ik hoop dat iemand een tip heeft.
Toestel is een Samsung s7

Groetjes martijn
icon

Beste antwoord door Thalina 14 april 2017, 09:30

Hoi Martijn,

Begrijpelijk dat je zo ver van huis ook bereikbaar wilt zijn! Ik zie inderdaad dat je al meerdere keren contact hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Jammer om te lezen dat het probleem nog niet is opgelost! Ik zie wel dat je op dit moment verbonden bent met het netwerk in Aruba. Klopt dat? En klopt het ook dat je daarmee in ieder geval weer bereikbaar bent? Je kunt op Aruba verbinding maken met het Setar-netwerk en dan heb je 2G, daarmee kun je niet internetten maar zou je wel moeten kunnen bellen en/of sms'en. Ik zie ook dat je gisteravond (onze tijd) nog een sms hebt kunnen versturen. Dus het lijkt weer te werken.

Laat je weten of het inderdaad weer werkt? Zo niet, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Vergeef me voor de typefout het is een s5.

APN: internet (smartsites.t-mobile ook geprobeerd)
proxy: niet ingesteld
Poort: niet ingesteld
Gebruikeraam: niet ingesteld
Wachtwoord:niet ingesteld
Server: niet ingesteld
Mmsc niet ingesteld
Mms-poort niet ingesteld
MMC 204
MNC 16
verificatie type: geen
APN: INGESCHAKELD
Apn type: default,supl
APN protocol: IPV4
roaming APN protocol: IPV4
Drager: niet gespecificeerd
Operator type mobiel virtueel netwerk: geen
Operator waarde mobiel virteel netwerk: geen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Martijn,

Begrijpelijk dat je zo ver van huis ook bereikbaar wilt zijn! Ik zie inderdaad dat je al meerdere keren contact hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Jammer om te lezen dat het probleem nog niet is opgelost! Ik zie wel dat je op dit moment verbonden bent met het netwerk in Aruba. Klopt dat? En klopt het ook dat je daarmee in ieder geval weer bereikbaar bent? Je kunt op Aruba verbinding maken met het Setar-netwerk en dan heb je 2G, daarmee kun je niet internetten maar zou je wel moeten kunnen bellen en/of sms'en. Ik zie ook dat je gisteravond (onze tijd) nog een sms hebt kunnen versturen. Dus het lijkt weer te werken.

Laat je weten of het inderdaad weer werkt? Zo niet, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!