Beantwoord

Geen netwerk op Kaapverdië

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Gaarne met spied reactie, mijn vrouw heeft een iPhone 6plus en kan geen internet verbinding en Wifi met wachtwoord ingesteld krijgen. Kan iemand mij helpen. Doe dit nou via telefoon van mijn man. Please help!!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 januari 2018, 18:00

Hallo Mps2207,

Wat leuk dat jullie op de Kaapverdische eilanden zijn. Dat staat ook op mijn bucketlist
Kun je even kijken of je dataraming aan heb staan ? bij veel toestellen staat dit uit om hoge kosten voor internet in het buitenland te voorkomen.

Je kan op deze site zien hoe dat op een iPhone werkt.

Bekijk origineel

3 reacties

PS we zijn op de Kaapverdische eilanden
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Mps2207,

Wat leuk dat jullie op de Kaapverdische eilanden zijn. Dat staat ook op mijn bucketlist
Kun je even kijken of je dataraming aan heb staan ? bij veel toestellen staat dit uit om hoge kosten voor internet in het buitenland te voorkomen.

Je kan op deze site zien hoe dat op een iPhone werkt.
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Mps2207,

Daar is het vast een stuk warmer dan hier in Nederland! ;)

Hidden.nld heeft al een suggestie gedaan (bedankt!), is het daarmee al gelukt? Ik ben benieuwd!

Op het nummer dat aan dit Community-account gelinkt is, zie ik dat er gebruik is gemaakt van MB's uit de Travel & Surf Zone 3 pas. Kan ik daaruit opmaken dat het gelukt is om verbinding te maken of gaat het om een ander telefoonnummer? Zo ja, dan mag je me die in een privéberichtje toesturen. Je leest hier hoe dat moet.

Als het nog niet is gelukt om een internetverbinding te krijgen, laat het ons dan weten zodat we je verder kunnen helpen. 😃

Reageer