Beantwoord

geen netwerk/service op Mallorca.

  • 13 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 460 Bekeken

Hallo,

ik ben gister op Mallorca aangekomen en sindsdien heb ik geen netwerk/service. 
alle instellingen staan goed (roaming/buitenlandse blokkades).

ook handmatig netwerk geselecteerd werkt ook niet. 
Telefoon aan en uit werkt ook niet. 
simkaart eruit en erin werkt ook niet. 
wat kan ik nog doen?

icon

Beste antwoord door David 13 augustus 2020, 10:16

Hoi @eturbi,

Mallorca, lekker zeg! Dat wordt genieten! 

Ik heb gelijk even gekeken hoe het zit met jouw verbinding in het buitenland en zie waar de oorzaak zit. Je hebt op dit moment namelijk een betalingsregeling lopen. Een van de voorwaarden waarmee je akkoord gaat bij het aangaan van een betalingsregeling is dat er een blokkade komt op onder andere het gebruik in het buitenland. Dit is dan ook de reden waarom je geen service hebt op Mallorca. 

Om weer volledig gebruik te kunnen maken van jouw aansluiting dien je het restbedrag van jouw betalingsregeling te voldoen. Wanneer je dit via iDeal overboekt wordt de blokkade binnen ongeveer een uur na ontvangst van de betaling opgeheven en kun je weer volledig gebruikmaken van het netwerk. Op jouw My T-Mobile zie je welk bedrag er nog voldaan moet worden en als je een bewijs van betaling hier deelt (zonder privégegevens!) dan zorgen we dat de blokkade er zo spoedig mogelijk wordt afgehaald. 

Als we nog iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag en anders een hele goede vakantie! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @eturbi,

Mallorca, lekker zeg! Dat wordt genieten! 

Ik heb gelijk even gekeken hoe het zit met jouw verbinding in het buitenland en zie waar de oorzaak zit. Je hebt op dit moment namelijk een betalingsregeling lopen. Een van de voorwaarden waarmee je akkoord gaat bij het aangaan van een betalingsregeling is dat er een blokkade komt op onder andere het gebruik in het buitenland. Dit is dan ook de reden waarom je geen service hebt op Mallorca. 

Om weer volledig gebruik te kunnen maken van jouw aansluiting dien je het restbedrag van jouw betalingsregeling te voldoen. Wanneer je dit via iDeal overboekt wordt de blokkade binnen ongeveer een uur na ontvangst van de betaling opgeheven en kun je weer volledig gebruikmaken van het netwerk. Op jouw My T-Mobile zie je welk bedrag er nog voldaan moet worden en als je een bewijs van betaling hier deelt (zonder privégegevens!) dan zorgen we dat de blokkade er zo spoedig mogelijk wordt afgehaald. 

Als we nog iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag en anders een hele goede vakantie! 

Reageer