Beantwoord

Geen oproepen mogelijk in Frankrijk

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Kan in Frankrijk niet bellen of gebeld worden!!!
icon

Beste antwoord door David 14 juli 2017, 09:59

Hoi Exsis,

Zo te zien heb je het advies van Hakuin opgevolgd! 😉 Je had zelf een blokkade geactiveerd op het bellen in het buitenland en daarom kon je nu dus niemand bereiken vanuit Frankrijk. Mijn collega heeft de blokkade verwijderd. Nu zou het weer mogelijk moeten zijn om te bellen.

Mocht het nog niet werken, start dan eerst even jouw toestel opnieuw op en kijk ook even de instellingen na. In topic vind je hier instructies voor. Dit topic gaat op slot, aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Wat is er aan de hand t.mobile?!
Lukte het wel in een ander land?
Als je dat zo is, ligt het eraan dat je niet met een goede telefoonprovider bent verbonden.
Als je dat niet weet, kan het zijn dat je een blokkade hebt aangezet voor bellen in het buitenland.
Reputatie 4
Badge
Gewoon even op de chat gaan met een van de tmobilemedewerkers. Mijn vriendin had dat ook en binnen een half uur kon ze weer bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Exsis,

Zo te zien heb je het advies van Hakuin opgevolgd! 😉 Je had zelf een blokkade geactiveerd op het bellen in het buitenland en daarom kon je nu dus niemand bereiken vanuit Frankrijk. Mijn collega heeft de blokkade verwijderd. Nu zou het weer mogelijk moeten zijn om te bellen.

Mocht het nog niet werken, start dan eerst even jouw toestel opnieuw op en kijk ook even de instellingen na. In topic vind je hier instructies voor. Dit topic gaat op slot, aangezien er al een algemeen topic over dit onderwerp is.