Beantwoord

Geen service

• 29 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo, ik heb nu al een paar jaar T mobile maar heb nog nooit service in het buitenland gehad.
Moet altijd een wifi sopt zoeken.
Ik betaal wel hiervoor.
Ben wel moe van dit.
Graag een check of iets zodat ik ook gebruik kan maken van iets waarvoor ik betaal.
icon

Beste antwoord door Hajar 30 oktober 2017, 10:22

Hi freek,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de blokkade op 17 oktober is verwijderd. Je zou dus wel bereik moeten hebben. In welk land ben je momenteel? Je kan op deze pagina het land selecteren waar je bent en zien met welke providers wij een overeenkomst hebben. Als je een van de providers selecteert en dataroaming aan hebt staan dan zou je wel moeten kunnen internetten.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Freek,

Goed om te horen! Ik wens je een fijne tijd in het buitenland! 🙂
Ik heb nu service....bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi freek,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de blokkade op 17 oktober is verwijderd. Je zou dus wel bereik moeten hebben. In welk land ben je momenteel? Je kan op deze pagina het land selecteren waar je bent en zien met welke providers wij een overeenkomst hebben. Als je een van de providers selecteert en dataroaming aan hebt staan dan zou je wel moeten kunnen internetten.

Laat je even weten of het lukt?
Badge +13
Heb je dat vanuit je werk of vanuit je eigen bedrijf?
Hier kan je de tarieven zien namelijk en sommige zakelijke abonnementen hebben eigen voorwaarden.
Ook zou er nog een blokkade actief kunnen zijn die je zelf niet kan zien.

Een moderator kan in ieder geval zien welk abonnement je gebruikt en zal met 24/48 uur dir topic oppakken bij drukte loopt dit iets wat op misschien .
En een stel samen zakelijk EU van 8 zoveel.
Ik heb 20 gig+ EU.
Moet ik dan nog een buitenland altijd bundel kopen?
Ik heb iphone 6 plus en volgens mij geen blokkades.
Badge +13
Beste Freek en heb je dit al eens eerder gemeld?
En wat heb je zelf al geprobeerd om het werkend te krijgen?
Heb je al in My t mobile gekeken en gezien of er geen blokkades actief zijn voor buitenland gebruik?
Reputatie 5
Badge +14
Heb je wat meer info , toestel , instellingen, abonnement?

Reageer