Beantwoord

Geen service

• 7 september 2019
  • 1 reactie
  • 386 Bekeken

Ik ben nu 9 dagen in Griekenland en heb sinds vandaag geen service meer.. ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar hij blijft “
geen service “ aangeven.

Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door David 9 september 2019, 09:37

Hi @Sharissavdw,

Het is daar vast een stuk minder grijs dan hier in Nederland? 😉

Ik zie dat je op dit moment een betalingsregeling hebt lopen. Bij het aangaan van een betalingsregeling ga je ook akkoord met de voorwaarden hiervan en een van de voorwaarden is dat er een blokkade op onder andere het gebruik in het buitenland wordt geplaatst. Dat is dan ook de reden waarom je op dit moment geen service in Griekenland hebt. Wanneer de gehele betalingsregeling voldaan is, wordt deze restrictie ook automatisch weer opgeheven en dan kun je ook over de grens weer uit de voeten!

Via My T-Mobile kun je zien welk bedrag er nu nog voldaan moet worden en hoe je dit het snelste kunt doen.

Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten! Geniet nog van je vakantie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Sharissavdw,

Het is daar vast een stuk minder grijs dan hier in Nederland? 😉

Ik zie dat je op dit moment een betalingsregeling hebt lopen. Bij het aangaan van een betalingsregeling ga je ook akkoord met de voorwaarden hiervan en een van de voorwaarden is dat er een blokkade op onder andere het gebruik in het buitenland wordt geplaatst. Dat is dan ook de reden waarom je op dit moment geen service in Griekenland hebt. Wanneer de gehele betalingsregeling voldaan is, wordt deze restrictie ook automatisch weer opgeheven en dan kun je ook over de grens weer uit de voeten!

Via My T-Mobile kun je zien welk bedrag er nu nog voldaan moet worden en hoe je dit het snelste kunt doen.

Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten! Geniet nog van je vakantie!

Reageer