Beantwoord

Geen service Ardennen


  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Op vakantie nabij Durbuy in de Ardennen België en geen service. Alles geprobeerd: uit- en aanzetten, handmatig een aanbieder kiezen. Wat nu?!
icon

Beste antwoord door David 15 augustus 2017, 13:47

Hoi 3MirS,

De Ardennen, altijd mooi! 😃

Ik heb even gekeken en zie dat er nog een aantal facturen voldaan moeten worden. Aangezien de betalingstermijn van 2 van deze facturen verstreken is, is er een blokkade geplaatst op het gebruik van jouw abonnement in het buitenland. Als jij de beheerder van My T-Mobile Beheer bent, dan kun je zien wat er nog voldaan moet worden onder het kopje Facturen. Je kunt via deze betaalmethoden het geld overmaken en dan wordt de blokkade automatisch opgeheven, zodat jij weer bereikbaar bent in België.

Als wij je hier nog meer uitleg over kunnen geven, laat het dan weten! We helpen je graag verder! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi 3MirS,

De Ardennen, altijd mooi! 😃

Ik heb even gekeken en zie dat er nog een aantal facturen voldaan moeten worden. Aangezien de betalingstermijn van 2 van deze facturen verstreken is, is er een blokkade geplaatst op het gebruik van jouw abonnement in het buitenland. Als jij de beheerder van My T-Mobile Beheer bent, dan kun je zien wat er nog voldaan moet worden onder het kopje Facturen. Je kunt via deze betaalmethoden het geld overmaken en dan wordt de blokkade automatisch opgeheven, zodat jij weer bereikbaar bent in België.

Als wij je hier nog meer uitleg over kunnen geven, laat het dan weten! We helpen je graag verder! 🙂

Reageer