Vraag

Geen service buitenland

• 16 januari 2016
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Ik ben 2 weken geleden in Oostenrijk geweest en had hier geen service. Heb hem aan en uit gezet, simmetje erin eruit maar het werkte allemaal niet. Een week terug naar de T Mobile winkel geweest en hun zagen geen blokkade, ze wezen me door naar de klantenservice. Nu ga ik morgenavond weer naar Oostenrijk en wil ik gewoon bereikbaar kunnen zijn.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je abonnement jonger is dan twee maanden, zit er een buitenland blokkade op. Een T-Mobile medewerker kan die verwijderen.

Het kan ook zijn dat je telefoon niet verbind met het netwerk in Oostenrijk. Dit kan komen dat je telefoon ingesteld staat om handmatig netwerken te zoeken ipv automatisch. Of dat roaming uitgeschakeld is.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi I Mulder,

Welkom op ons Forum!

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te controleren wat er aan de hand is. Ik zie dat je in de periode dat je in Oostenrijk zat een ander soort blokkade actief had staan waardoor je geen service had. De blokkade is op 5 januari verwijderd en dus hoef jij je dit keer geen zorgen te maken. Je hebt geen enkele blokkade actief staan en dus kun je straks gewoon bereikbaar zijn in Oostenrijk.

Je kan verbinding maken met ons T-Mobile netwerk daar, mocht dat niet werken dan zul je ook een goede dekking hebben met A1 Telekom. Zorg wel dat je roaming aanstaat.

Ik wil je heel veel plezier wensen in Oostenrijk en geniet van de Apfelstrüdel! :8

Reageer