Vraag

Geen service buitenland

• 27 januari 2016
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Beste,

Goeieavond ik heb geen netwerk in het buitenland heb de optie op automatisch staan maar hij geeft de melding dat hij niet kan verbinden met de providers misschien zit er een blokkade op mijn sim zou graag toch naar het thuisfront willen kunnen bellen vandaag aangezien ik niet overal WiFi heb

Dank!

6 reacties

Goedendag,

Je zou ook een netwerk handmatig kunnen instellen.
Misschien heb je wat aan deze link:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland

Ik hoop dat het zo mag lukken!

Groet
Reputatie 6
Beste,

Goeieavond ik heb geen netwerk in het buitenland heb de optie op automatisch staan maar hij geeft de melding dat hij niet kan verbinden met de providers misschien zit er een blokkade op mijn sim zou graag toch naar het thuisfront willen kunnen bellen vandaag aangezien ik niet overal WiFi heb

Dank!

Hoi Sjaks,

Welkom op het forum!

Waarschijnlijk staat er inderdaad een blokkade op je roaming. Daardoor kun je geen gebruik maken van de netwerken. Wanneer je belt (geleend toestel?) met de klantenservice dan verwijderen zij de blokkade meteen. Wanneer je wacht hier op een medewerker kan het tot 48uur duren voordat zij jouw topic oppakken.

Succes!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Sjaks,

Er was inderdaad een blokkade actief! Uiteraard heb ik de blokkade direct voor je verwijderd.

Wil je laten weten of je nu weer volledig bereikbaar bent? :8
Ik heb daar nu ook last van sinds vanmiddag in België wat te doen? Heb net nieuwe iPhone 6s en sim
Reputatie 6
Badge +15
Hey Taanjaa,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je aangeeft dat je ook geen netwerk hebt in het buitenland.

Ik ben dit net meteen voor je gaan bekijken en ook bij jou was een blokkade actief! Deze heb ik net voor je verwijderd.

Trek je aan de bel als het nog niet werkt? :8
Het werkt nu bedankt!!

Reageer