Beantwoord

Geen service buitenland

Sinds gisteren ben ik in New York, maar krijg iedere keer "geen service". Ik heb mn toestel al aan en uit gezet, via instelling nerwerk gereset en handmatig geprobeerd te zoeken, zonder resultaat. Ik heb een iphone 6 en ben al jaren klant van t-mobile, betalingen gaan via automatische incasso. Ik zou graag horen of ik op een of andere manier toch bereik kan krijgen.
M vr gr
Patricia
icon

Beste antwoord door Amy 25 juli 2016, 14:21

@pmjkalkman

Bedankt voor je bericht! We zijn op de hoogte van de netwerkproblemen in New York. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

@Rik Lieste,
Bij jou was er nog een blokkade actief. Deze blokkade staat standaard op nieuwe abonnementen en wordt automatisch verwijderd na 2 maanden. Omdat je momenteel al in het buitenland zit heb ik uit coulance de blokkade alvast voor je verwijderd 🙂.

@Zenorking,
Ik heb naar je gegevens gekeken en er was een klantverzoekblokkade actief op dataroaming én op internationale gesprekken. Ik heb beide blokkades voor je verwijderd. Mocht je hier alsnog een blokkade op willen hebben, geef je dan even een seintje?

En allemaal een fijne vakantie gewenst natuurlijk! 🆒
Bekijk origineel

11 reacties

Heb ik ook in Frankrijk en Spanje. Hoe kan dit?
Ik heb hetzelfde probleem in UK. Internet roaming krijg ik maar niet werkend. Heel vaak ook geen service. Heb ergens gelezen dat er nog een lock op kan zitten via tmobiles z'n kant. Deze lock voorkomt internet gebruik in het buitenland. Kan dit gefixd worden 🙂?
Reputatie 6
Badge +15
@pmjkalkman

Bedankt voor je bericht! We zijn op de hoogte van de netwerkproblemen in New York. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

@Rik Lieste,
Bij jou was er nog een blokkade actief. Deze blokkade staat standaard op nieuwe abonnementen en wordt automatisch verwijderd na 2 maanden. Omdat je momenteel al in het buitenland zit heb ik uit coulance de blokkade alvast voor je verwijderd 🙂.

@Zenorking,
Ik heb naar je gegevens gekeken en er was een klantverzoekblokkade actief op dataroaming én op internationale gesprekken. Ik heb beide blokkades voor je verwijderd. Mocht je hier alsnog een blokkade op willen hebben, geef je dan even een seintje?

En allemaal een fijne vakantie gewenst natuurlijk! 🆒
Dank je wel Amy. Alles werkt weer zoals het hoort.
Bij mij is het ook weer in orde! Thnx!
Reputatie 6
Badge +15
Super! Mochten we verder nog iets voor jullie doen dan weten jullie ons te vinden. 🙂
Bedankt Amy! Ik heb nu service met 3|T-Mobile NL in UK. Jammer genoeg nog geen internet op 3 of 4g
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zenorking,

Jij ook bedankt voor je reactie. Lukt het niet op verbinding te maken met data? Welk toestel heb je? Als je een iPhone hebt zorg dan dat je EU internet uit staat. Check ook dit topic voor meer informatie over gebruik in het buitenland.

Laat je mij weten of het lukt? Ik wens je in ieder geval nog een fijne tijd in de UK.
Ik heb momenteel het zelfde probleem, ik zit in Spanje en geen van de netwerken connect.
Mijn iphone is al een halve dag aan het zoeken naar het netwek, bellen gaat niet meer, daar springt ie meteen vanaf, appen en mailen geen probleem, zit in duitsland waar ie vanmorgen nog prima werkte maar later niet meer. Wie o wie heeft de oplossing
Reputatie 7
Badge +20
@Chipskylark42

Ik heb het gelijk voor je bekeken en zie dat de factuur van 23 augustus nog niet betaald is. Om deze reden heb je een actieve blokkade en kun je inderdaad niet internetten in het buitenland.

Je kunt deze factuur inzien via je My T-Mobile en via deze betaalmethoden direct voldoen. Zodra de betaling binnen is wordt de blokkade automatisch weer opgeheven.

@Hoornsterzwaag127

Bij jou kan ik geen directe reden vinden waarom je geen internet hebt op dit moment. Had je de suggesties uit dit topic al doorgenomen?

Ik zou je willen aanraden om een ander netwerk te selecteren, om te zien of dit verschil maakt. Het kan zo zijn dat je ongunstig zit ten opzichte van de masten van de provider die je geselecteerd hebt en daardoor geen goede verbinding hebt.

We horen graag of het opgelost is! Tschüss!

Reageer