Beantwoord

Geen service buitenland

• 9 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 343 Bekeken

Hi! Ik ben in Spanje, en heb sinds ik de grens over ben geen service, dus kan niet bellen/smsen/internetten. In “My T-mobile” kan ik niks vinden wat het kan zijn. Ik dacht aan een blokkade, maar kan zelf dus niks vinden of opheffen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 10 augustus 2018, 10:19

Hoi jiskekosian,

Zo te zien denken onze super users Jan en Folkert al lekker met je mee! Bedankt heren! :D

Folkert zat er met zijn laatste bericht het beste bij in de buurt, want je hebt op het moment een betalingsregeling lopen. Wanneer je een betalingsregeling treft worden er ook voorwaarden aan gesteld en één van die voorwaarden is dat het gebruik van het abonnement in het buitenland wordt geblokkeerd (mede om hoge kosten te voorkomen). Om weer gebruik te kunnen maken van jouw abonnement in Spanje moet de betalingsregeling in het geheel worden voldaan.

In My T-Mobile kun je zien welk bedrag er op dit moment nog betaald moet worden en dit overmaken. Wanneer we de betaling hebben wordt de blokkade binnen een paar uur automatisch opgeheven. Als je een kopie van het betaalbewijs in een reactie stuurt, dan kunnen we dit ook handmatig regelen. Zorg er dan wel voor dat je privégegevens onleesbaar maakt, in verband met jouw privacy.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, laat het gerust weten en geniet van de vakantie! 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +14
als ik het goed begrijp had je in Frankrijk wel internet ?
probeer een keer je toestel uit en aan te doen , lukt het dan nog niet dan handmatig een provider zoeken .
Nee sorry, de nederlandse grens! Dus nog niks helaas
Reputatie 5
Badge +14
dus nu in nederland ?
Nee nu in spanje, nog steeds zonder service..
Reputatie 5
Badge +14
wat heb je al geprobeerd dan ? graag wat meer info
Sorry, ik heb hem al geprobeerd aan en uit te zetten, ik heb al in My T-mobile gekeken of er blokkades waren (die ik niet kon zien) en ik heb al geprobeerd connectie te maken met servers uit Spanje, oa Movistar en Vodafone ES.
Reputatie 5
Badge +14
welk toestel heb je ?
Iphone 7!
Reputatie 5
Badge +14
oke , weet niet of dat nog bij de 7 is , maar bij instellingen moet internet eu uit staan , iphone had dit eerst maar veel mensen hadden daar problemen mee , ze hebben dit later eruit gehaald.
heb je sinds kort een nieuw abonnement bij tmobile , zo ja dan kan er nog blokkade op staan .
Reputatie 7
Badge +18
Alle rekeningen betaald? (Sorry voor de vervelende vraag maar dit levert wel een tijdelijke blokkade op). Heb je een privé of zakelijk abonnement? Bij zakelijk regelt de baas de roaming opties namelijk.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi jiskekosian,

Zo te zien denken onze super users Jan en Folkert al lekker met je mee! Bedankt heren! :D

Folkert zat er met zijn laatste bericht het beste bij in de buurt, want je hebt op het moment een betalingsregeling lopen. Wanneer je een betalingsregeling treft worden er ook voorwaarden aan gesteld en één van die voorwaarden is dat het gebruik van het abonnement in het buitenland wordt geblokkeerd (mede om hoge kosten te voorkomen). Om weer gebruik te kunnen maken van jouw abonnement in Spanje moet de betalingsregeling in het geheel worden voldaan.

In My T-Mobile kun je zien welk bedrag er op dit moment nog betaald moet worden en dit overmaken. Wanneer we de betaling hebben wordt de blokkade binnen een paar uur automatisch opgeheven. Als je een kopie van het betaalbewijs in een reactie stuurt, dan kunnen we dit ook handmatig regelen. Zorg er dan wel voor dat je privégegevens onleesbaar maakt, in verband met jouw privacy.

Hopelijk is het zo helemaal helder, maar als je nog vragen hebt, laat het gerust weten en geniet van de vakantie! 🙂

Reageer